وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







جوامع مجازی ، آسیب های حقیقی

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

جوامع مجازی ؛ آسیب های حقیقی

 

اگر چه در انواع چت و پیامک ، مخاطب دیده نمی شود اما علاوه بر احاطه و آگاهی الهی بر مکالمات ما و نیات ما ، شوخی ها و زیاده روی های ما فرصت سوء استفاده و ایجاد آسیب های جدی را فراهم می سازد .

.

.

به سفارش فرهنگسرای حجاب مشهد/ ۱۳۹۳

.

.

.

برای دیدن نمونه آثار مجموعه سر مستور ، به سایت نهضت مردمی پوستر انقلاب مراجعه کنید .


 

 

  • وتر

نظرات  (۳)

سلام وتر جان
اتفاقات خوب اخیر رو تبریک میگم :) خوشحال شدم خبرش رو تو اینستاتون دیدم ^_^ خیلییییی خوشحال شدم
ان شاالله امام رضا (ع) براتون دعا کنند و یاریتون کنند تا هردو بتونید همدیگه رو خوشبخت کنید. ان شاالله نسلی که از شما بر جا می مونه پر از سربازای واقعی مولا و امام زمانمون (عج) باشه و خلاصه افتخار باشید برای اسلام 
یا علی .ع.
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم
لطف دارید
فقط من متوجه نشدم کدوم عزیز این کامنت رو گذاشته
سلام
من زینبم. یه بازدیدکننده ی اغلب خاموش وب خوبتون.
مدتی پیش خیلی اتفاقی با وبتون آشنا شدم. اعتقادات و سلیقه م تا حدود زیادی به شما نزدیکه... به همین خاطر زیاد اینجا و صفحه ی اینستای شما رو چک میکنم و از کارهای زیباتون لذت میبرم و تو دلم احسنت میگم :)
خیلی دوست داشتم مثل شما و آقای سخا (خدا رحمتشون کنه) و دوستان هنرمند دیگه، تو جبهه فرهنگی فعالیت موفق داشته باشم اما علم و استعدادش رو ندارم متاسفانه... 
براتون آرزوی سلامتی، شادی و پیروزی در مراحل زندگی رو دارم
ان شاالله همیشه در پناه حق موفق باشید. 
یا علی .ع.

سیار زیبا ...
لایوت کار هم عالیه ...
موفق تر باشید ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">