وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







تقدیم به حسین سخا...

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

السابقون


اول که عکس رو تو اینستا دیدم فکر کردم شاید یه شوخی احمقانه است ، اما هرچی گذشت دیدم نه قضیه جدیه...

شوکه شده بودم و باورم نمی شد...خیلی ناگهانی بود و اصلا نمیتونستم قبول کنم که حسین احمدی سخا دیگه نیست...

شب تا صبح خوابم نبرد  و همش داشتم فکر می کردم شاید شاید شاید یه شوخی بوده ولی این هم آرومم نمیکرد .

شرایط سختی بود چون قرار بود تو این چند روز شاد باشم و دیگران رو هم تو شادی من شریک باشن... اما ناراحتی عمیقی همراه من بود ، ناراحتی بخاطر رفتن کسی که همیشه ازش یاد گرفتم ... از رفتن کسی که بنظرم باید بخاطر رفتنش به آقا تسلیت گفت...

خلاء حسین سخا رو نمیشه به این زودی پر کرد... یک آدم دغدغه مند و فعال و پر از انگیزه که بدون هیچ غروری کار می کرد...

حیف شد که رفت ...غیر از این چی میتونم بگم...

نمیخوام این آدم رو بزرگ کنم که بزرگ بود و تا زمانی هم که بود میگفتم...

 برای شادی روح حسین سخا دعا میکنم و دعا کنیم...

برای آرامش دل پدر و مادر و خانواده اش...برای دل دختری که قرار بود بزودی همسرش بشه ... برای آرامش دل دوستانش ... دعا کنیم

.

.

حواسمون باشه که باید دغدغه هاش روی زمین نمونه ...



.

+این طرح رو قبلا طراحی کردم و فکر کردم شاید توصیف خوبی برای حسین سخا باشه...

+این مدت حضور در فضای مجازی برام خیلی سخت بود...

+++


  • وتر

نظرات  (۱۶)

معدن ِ سخا حسین...
ان شا الله با اربابش محشور بشه
پاسخ:
ان شاءالله...
بدترین لحظات تشییع پیکر حسین سخا
بی تابی های همسرش بود
خدا به تمام خانواده حقیقی و معنوی حسین صبر بده
پاسخ:
خدا صبر بده بهش...خیلی سخته...
غیرازدعا کار دیگه ای نمیتونم بکنم
خدا انشالله بیامرزش...
البته حتما امرزیده هست...
طرح قشنگ شما هم همینو میگه...
پاسخ:
بله...حتما آمرزیده...
ممنون
سلام
 خدا قوت 
  کارتون زیباست 
   انشاالله که خود حسین هم ازش خوشش بیاد
    دستتون درد نکنه
حرف های ما هنوز ناتمام...

تا نگاه می کنی: وقت رفتن است...

 باز هم همان حکایت همیشگی!

پیش از آنکه باخبر شوی

 لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود

 آی...ای دریغ و حسرت همیشگی!

ناگهان، چقدر زود دیر می شود!...


سلام

ان‌شاءالله قرین رحمت الهی قرار بگیرند.
برای یمن کاری در دست اجرا ندارید؟
پاسخ:
خیر
خدا بیامرزدش
حالا تکلیف سایتش (باروت) چی میشه؟
....
سلام بر شما و سلام بر روح حسین سخا که جایش خالیست...
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    عیدتون مبارک ...

    دعوتید به 7+3+...

    http://heyateketab.blog.ir/
    به روز نمی شوید :)
    پاسخ:
    بزودی ان شاءالله
    خیلی خوب
    قالب جدید مبارک
    پاسخ:
    ممنون
    هنوز تکمیل نشده البته
  • مجنون حسین علیه السلام
  • سلام برادر
    خوشحال می شویم ایرادات کار ما رو بگید
    منتظریم
    سلام

     یادش همواره هماره ماست....

    یاعلی
  • عارف عبداله‌زاده
  • پرستوها
    نمی‌میرند...
    با قالب جدید شروع به پست گذاشتن نمیکنید؟
    پاسخ:
    اان شاءالله بزودی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">