وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







خلاف عادت همیشگی...نوشتن!

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۳ ب.ظ
اهل نوشتن نیستم ، فقط احساس کردم شاید لازم باشه یک توضیح مختصری به مخاطبان گرامی اینجا بدم

سال نود بود که بعد کلی فکر تصمیم گرفتم وبلاگ بزنم . همیشه از کمبود طرح های مذهبی خوب رنج بردم! فکر کردم شاید طرحهای من خوب نباشن اما از افتضاحاتی که داره به اسم طرح مذهبی بخورد چشم های ملت میره که بهترن!... غیر از دغدغه ، وبلاگ زدنم هیچ دلیلی دیگه نداشت چون میدونستم دردسرای این فضاها زیاده...خیلی زیاد!
تلاشم رو کردم رفتارهایی نکنم که خطا و اشتباه پیش بیاد چه برای خودم چه برای دیگران ... خیلی ها هم راهنماییم کردن
خیر و برکت این وبلاگ برای من خیلی زیاد بود...خیلی یاد گرفتم...بانقدها ایراداتم رو فهمیدم و سعی کردم برطرفشون کنم، با تعریف ها هرچند که کارهام لایقش نبودن اما واقعا تشویق شدم که ادامه بدم و البته یک کامنت خاص که هیچ وقت فراموشش نمیکنم که مربوط به طرح شهیدخرازی بود...تا رسیده به الان... شده سال 93...
فضای وبلاگ دیگه مثل شروع نیست و بیشتر مردم سرگرم شبکه های اجتماعی شدن
ترک کردن وبلاگ اما برای من مطرح نشده هیچ وقت...تعهدی که اینجا داره تو شبکه های اجتماعی پیدا نمیشه...اینجا مخاطب حداقل چند دقیقه ای ممکنه به کار نگاه کنه یا باز به این جا رجوع کنه اما در شبکه های اجتماعی شاید تاثیر در حد چند ثانیه باشه و تعهد و رعایت حدود و ... هم که هرروز کم رنگ تر میشه

این توضیحای بالا برای این بود که بگم این وبلاگ قرار ه برای هدف و همون دغدغه قبل ، اگر خدا کمک کنه چراغش روشن بمونه و مجموعه طرح هایی که دارن به لطف خدا طراحی میشن در این جا قرار بگیرن...احتمال داره اینجا تغییرات اساسی بکنه و شروع دوباره ای باشه

عادت به صحبت هایی از این دست با مخاطبان اینجا نداشتم اما برای همراهی تون و نظرات و نقدهاتون سپاسگزارم 
دعاکنیم که همگی در راهی قدم برداریم که رضایت خدا درش باشه...

با آرزوی موفقیت برای همه شما

  • وتر

نظرات  (۲۰)

سلام

تغییر اگه برای پیشرفت باشه که خیلی خوبه. ان شاءالله تغییرات شمام پیشرفتی باشه

بعدهم اینکه ما اینجا رو با طرح های خوب میشناسیم، نه ضعیف. مثلا این طرح خیلی وقته تو ذهن من مونده و بارها هم جاهای مختلف ازش تعریف کردم.

شاید وبلاگ ها یه خرده خلوت تر شده باشن ولی عوضش وبلاگ ها به قول خودتون خاصیت شبکه های اجتماعی رو پیدا نکردن. همینش هم خیلی خوبه


+ان شاءالله که همیشه موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
سلامت باشید
  • خانم چادری
  • سلام
    بسیار عالی
    هم توضیحاتتون هم کارهاتون که زیبان.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون...لطف دارید
    سلام
    قطعا قدمتون در این راه پر از خیر و برکت و اجر بوده
    انشالله ثابت قدم بمونید
    و ماها حالا حالا ها درس یادبگیریم

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    ان شاءالله
    بنده در حال شاگردی هستم...ان شاءالله از افرادی که استاد هستن یاد بگیرید
  • آزاده قربانی
  • سلام.تلاش های شما  واقعا قابل احترامه.
    اشالله تو این راهی که قدم برداشتید همیشه موفق  و پیروز باشید دوست خوبم.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون...ان شاءالله
    موفق باشید ان شاالله
    پاسخ:
    ممنون
    سلام
    همین که اینستاگرام از لیست پیوندها حذف شده
    خودش حرف ها برای گفتن داره
    و اینکه موافقم با حرف های گفته شده
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سلامت باشید
    هیچ چیز به وبلاگ نویسی نمیرسه 
    شاید بازدید کننده مستقیم کم باشه
    ولی اگر بتونید محتوایی مناسب برای شبکه اجتماعی های که تو یه مدت ترند می شوند درست کنید قطعا به نتیجه بزرگی میرسید
    این شبکه هایی اجتماعی که الان هستن مثل وایبر و اینستاگرام هم روزی به حاشیه میرن مثل فیسبوک و توئیتر و پلاس؛ چون چیز جدید تری میاد.
    پاسخ:
    ان شاءالله بتونم...
    باسمه تعالی
    به لطف خدا و عنایت امیرالمومنین - که وتر همیشه در ذهن مخاطب، گره خورده با اون بزرگواره- این صفحه از موفق ترین و مخلصانه ترین صفحات وب هست. و سیر رشد کیفی و کمیش، در کنار ثبات قدم مدیرش بر اخلاق و اعتقاداتشه که قابل تحسین و شکره.
    برای حقیر از این حیث الگو بوده واقعا.

    خداوند موفقتون کنه ان شالله
    پاسخ:
    کامنت شما باعث شرمندگی من شد...

    سلام بر وتر

    قبول دارم شدید..
    وبلاگ چیز دیگری است..

    همیشه رو به صعود باشی..
    خدا به حرکتت برکت بدهد..

    فداییاتت :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ان شاءالله...به دعای شما
    به به
    منتظریم
  • ارحم الرحماء
  • موفق باشیــــــد :)
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام.
    ان شاءالله موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
  • سیمین کثیری
  • سلام بر شما خواهر عزیزتر از جانم

    بله حق با شماست کارهای ارزشی چه در قالب پوستر و چه در قالب هایی مثل روی جلد کتاب های مذهبی متاسفانه تا به امروز ضعیف بوده که انشاالله ما جوانان باید با توجه به بیانات آقا کار رو زمین نگذاریم و با تمام توانمون کار کنیم

    بنده هم وبلاگم رو مدتهاست ساختم ولی تصمیم داشتم تا زمانی که کارها به پخته گی لازم نرسیده دست نگه دارم

    و اما اینکه فرمودید کارهاتون...

    به نظر بنده کارهای خوبی است و به لطف خدا و همت شما بهتر هم خواهد شد

    خداوند به وجود انسانهای متعهد و ولایت مداری چون شما خواهر نازنین برکت دهد...

    انشاالله...

    التماس دعای فراوان...

    یا علی. 

  • به روایت غزل
  • سلام ونور خاهرم

    (البته با اجازه شما!)

     

    از آنجایی که فضای وبلاگ کردی من چندسال بیشتر قدمت ندارد ، و از آنجا که وتر.از بلاگفا امثال استاد معرفی کرده بودند و از لینکدانی دوستان مخاطب اینجا شده بودم(هرچندخاموش)اما

    نظر استاد رو تایید میکینم ما نیز!

    پاسخ:
    سلام همراه با اشرمندگی مضاعف ...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی

    حظّ وافر می بریم از کارهای خلاقانه و زیباتون ...
    ان شاءالله در مسیر خدمت به اسلام ثابت قدم و موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف شماست
    ان شاءالله...ممنون
    ان شا الله زودتر راه بیفته این وبگاه با کارهای جدید
    پاسخ:
    بعید میدونم به این زودی بشه هرچند که دوست داشتم زودتر اتفاق بیوفته
    ولی زمان بره
    وطراحی کارها هم از استاد تائیدی نگرفته هنوز وخیلی باید کاربشه
    کارتون رو با قدرت ادامه بدید.

    پشت پرده‌ی بدحجابی؟
  • به روایت غزل
  • سلام ونور

    ما نیز از منتظرانیم!

    شما را چشم در راهیم!
    پاسخ:
    ما نیز :)
    طول میکشه متاسفانه...شاید خوشبختانه
  • بچه های خاکریز(ایمان اکبرزاده)
  • سلام.عرض ارادت و خدا قوت
    سلام.

    برای اولین بار است نظر میذارم اما ماه هاست مشتری دایمی وبلاگتون هستم..
    فکر کنم بهترین فرصت برای تشکر باشه بابت دغدغه و زحماتتون..
    حقیقتا از طرح ها لذت می بریم

    توفیقاتتون مستدام ان شا الله
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">