وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







alt + shift

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

  • وتر

نظرات  (۱۳)

  • صادق لطفی زاده
  • با سلام
    والا من بنظرم این کار نشده...
    نمیدونم
    دارم فکر میکنم ما با فشار دادن این دو تا دکمه از یه زبون خوب به بد که نمیریم.جفتش یکی هست...
    یعنی میخوام بگم اون تناظری که تو حدیث هست بین دو تا زبون نیست
    سر همین یکم فکر کنم انتقال پیامش مشکل باشه
    نمیدونم مشکل از کجاست؟و اینکه آیا بقیه هم این مشکل رو دارن یا نه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نمیدونم
    قبل انتشارش نشون دادم
    متوجه شدن
    اما نمیدونم...
    اگرنظربقیه هم همین بودکه...

    ندارد Ctrl-Z زندگی تا باز برگردیم

    خدا ما را ببر لطفا به آن ایام و دوران ها


    پاسخ:
    جالب بود...
    احسنت...
    خدا قوت، خسته نباشی ♥

    دوست داشتید ما رو ب نگاهی مهمان کنید :)
    بسم الله
    سلام علیکم

    ربط کاربرد دکمه آلت و شیفت به حدیث چه بود؟!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    این تا دو تا کلید برای تغییر زبان هست ، حالا با توجه به حدیث یعنی زبانی رو که به ناسزا عادت کرده رو عوض کن
  • تک نویسی...
  • سلام
     چیزی ندارم برای پذیرایی از شما جز ......


    http://taknevisi.blog.ir/post/75
  • چشم چشم دو ابرو
  • یاد این پستم افتادم ... :)
    خدایا ببخشیداگر ناشکری کردم:|
  • پسر انسان
  • حق.
    حدیث زیبا بود ولی مخمان به آن آلت+شیفت قد نمیدهد
    به روزم
    سلام. زیبا، پر معنا و پر فکر و البته فنی مهندسی :). داشتم فکر می کردم که جمله زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد معنی اصلی و حقیقیش همینه. با زبان بی ملاحظه و آتشین به آتش جهنم می پیوندیم ... بزرگی می گفت درهای آسمان بر روی فرد بدزبان بسته است. به این ترتیب Alt + Shift = آسمان / آسمانی شدن
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ازتون...
  • یک دانه شن
  • سلام دوست عزیز.ممنون تو خوابگاه هستم و مشکلی نیست خدا رو شکر.ممنون از لطفت.فقط دلتنگی برای خانواده و زیادی درس ها و هوای آلوده تهران که بهش عادت ندارم. جز اینا مشکل دیگه ای نیست:)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خداروشکر
    موفق باشید
  • عباسیه|والپیپر مذهبی
  • بسم الله
    سلام علیکم
    منتظر کار غدیرتان هستیم
  • آزاده قربانی
  • سلام
    خداقوت
    در تناسب موضوع طرح شده با ایده تصویری کمی مشکل دارم
    شایدبرای انتقال پیام مورد نظر،این دکمه ها مناسب نباشن،با نظر آقای لطفی زاده موافق هستم.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    پس باید نتیجه گرفت این طرح موفق نبود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">