وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







روشنی چشم

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ

روشنی چشم

 

این طرحم قبلا برای نماز طراحی کردم.

  • وتر

نظرات  (۲۴)

نوشته روی جانماز (جمله ارباب) دل رو میبره
سلام و عرض ادب . . .

خدا قوّت
طرح قبلی رو بیشتر پسندیدم
این طرح هم زیباست، اما فکر میکنم دیگه بازی با مهر و تسبیح تو این طور طرح ها یه خورده تکراری شده.
پاسخ:
اینجا بیشتر صورت مسئله اون فانوس بوده 
  • خانم چادری
  • ما اومدیم
    :)
    بَه بَه
    پاسخ:
    خوش اومدین :)

    نور ِ مومن 


    جالبناک بود..
    مهر و محل نور فانوس و..
  • خانومـِ میمـ
  • چه حس خوبی داره این :)

    مثلا نماز جماعتای دانشگاه :)

    پاسخ:
    آیا شما دوست عزیز به دانشگاه عزیز تر از جانم تیکه انداختید ؟؟؟
    اگر این طور بوده است حضوری از خجالتت در میام :)
    سلام . نویسنده ی وبلاگ آدم باطله ها هستم . البته الان با وب اصلیم اومدم .
    تشریف اورده بودید به وبم . ممنون .
    واقعا کارهاتون فوق العاده است . خوشحالم که چنین هنرمند هایی در سنگر جبهه ی حق حضور دارن
    خدا حفظتون کنه و بتون توفیق روز افزون بده
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش میکنم
    ممنون

    اگر بدانیم اصلاح امور انسان به اصلاح عبادت و در راس آن ها نماز است، که به واسطه خضوع و خشوع و آن هم به اعراض از لغو محقق می شود، کار تمام است!

    [آیت الله بهجت_برگی از دفتر آفتاب:139]

     

     

    احسنت، بسیار زیبا بود!

  • خانومـِ میمـ
  • نه والّا تیکه کجا بود :)

    نماز جماعتای دانشگاه عزیز تر از جان خیلی همـ عالی ست :)

    سلام
    روزتون مبارک...
     رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

    مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛

     هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.

    نوادر راوند ص18

    سلام
    روزتون مبارک...
     رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

    مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛

     هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.

    نوادر راوند ص18

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • سلام عزیز ..
    پاسخ:
    سلام علیکم...
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ
    عید برشما مبارکــ
    بهـ روزمـ با :
    آقای مهربانمــ ...
    میدانی آنها کهــ از چشم می افتند ، کجا می افتند ؟
    دنبال خودم میگردمــ ...
    اللهم العجل لولیک الفرج
    التماس دعا
    یازهراکربــ بلا ان شاءالله
    عیدتون مبارک.
    دعوتید به بلاگ هشتی.
  • خانم چادری
  • وتـــــر!!!! چقدر آن طرح بالا زیبا است!!!!

    از گنجشکه که برگ خشکه، هم خیلی خوشم اومده :)
    پاسخ:
    ممنون...
    :)
  • فائزه برزگر
  •  ببخشید رشته تحصیلی شما چیه
    پاسخ:
    گرافیک
    ان شا الله
    شهید چمران ره :

    خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

    خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

    خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

    خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
    امام روح اله رحمه الله علیه  می‌فرمایند:
     «اگر نبود در ادعیه الّا دعاى مناجات شعبانیه، کافى بود براى اینکه امامان ما، امامان بحقند؛ آنهایى که این دعا را انشا کردند و تعقیب کردند.
    تمام این مسائلى که عرفا در طول کتابهاى طولانى خودشان یا خودشان میگویند در چند کلمه مناجات شعبانیه هست، بلکه عرفاى اسلام از همین ادعیه و از همین دعاهایى که در اسلام وارد شده است از این‌ها استفاده کرده اند
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • آبجی
    خواستم بگم ک
    خیلی طرح هاتو دوست دارم :*
    پاسخ:
    شما لطف داری ...
    جالبه
    احسنت
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    سلام
    خدا قوت
    خیلی خوب شده
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون

    سلام. خیلی طرح هاتون عالیه
    شما خانم هستید؟
    من توی نهضت خواستم عضو بشم ولی الان دو روزه که درخواست فرستادم هنوز تایید نشده
    نمیدونید چقدر طول میکشه تا تایید کنن؟

    بعد میخواسم اگه ممکنه یه مقدار کمک بگیرم ازتون
    شما با فتوشاپ کار میکنید یا ایلاستریتور و کورل؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    بله
    پیگیر میشیم الان
     من در خدمت هستم ان شاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">