وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







بدجور کاغذم

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ب.ظ

بدجور کاغذم

  • وتر

نظرات  (۸)

سلام

جان!!!!
پاسخ:
سلام علیکم
به جان خودم!!!
  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
    سلام
    خیلی این سبک کاراتون رو دوست دارم
    بسیار بسیار زیباست
    پاسخ:
    سلام علیکم
    البته من کاری نکردم
    فقط عکاسی کردم
    یعنی اون امضا هم طرحه کتابه؟
    پاسخ:
    بله
    با تشکر از کامران نجف زاده!

    آدم ها بیشتر سنگ اند تا کاغذ!

    +

    شاید؛
    پالام...
    پولوم...
    پلیش...
    بهتر باشد؟!؟


    دیگر نه سنگی
    نه کاغذی
    نه قیچی!!!!!!!
    من فکر کنم بیشتر شبیه قیچی هستم که زیر سنگ له شده :)
    پاسخ:
    بیا یه مدت تو کار کاغذ حال سنگو میگیری  :)
    به کاغذ کاری ندارم که بتونه حال سنگ رو بگیره :)) خورده کاغذ که کاری ازش برنمیاد
    پاسخ:
    اوووه...بابا بیخیال
    داغونم کردی دختر :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">