وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







کتاب

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ب.ظ

کتاب


این طرح بیشتر از یک اتود نیست ، با طرح کامل و بدون نقص مواجه نیستید

(گفتم این بار توضیح بدم که قضایای چند پیکسل پیش نیاد!)

از نظرات شما برای تکمیل و اصلاحش استقبال میکنم

و یک توضیح دیگه اینکه این طرح از ابتدا برای کتاب طراحی نشده

از مجموعه اتود های من برای موضوع حساب و کتاب اعمال هست که ان شاءالله تو یک پست همه اون ها رو خواهم گذاشت

نکته ای که وجود داره اینه که دیدم این طرح برای اون موضوع  جواب نداده و خیلی مفهوم نیست این شد که به این موضوع ربطش دادم!

.....................................................................................................................................

 حالا که نمایشگاه کتاب شروع شده دوستان اگر کتاب های خوبی  که خوندن معرفی کنن خوشحال میشم

بخصوص در حوزه هنر و اخلاق

....................................................................................................................................

و چند سایت مفید کتاب

چند پیکسل کتاب

کتاب بخوانیم

هیئت مجازی کتاب

....................................................................................................................................

نوشتن بلد نیستم این چند خط رو ببخشید...


  • وتر

نظرات  (۱۷)

  • داریوش عزیزی
  • به ما هم سر بزنی خیلی خوش حال میشیم:
    http://emonokte.blog.ir/
    موفق باشی
    التماس دعا
  • خانومـِ میمـ
  • .. ما که این کاره نیستیمـ .. پس کار رو می سپریمـ به اهلش :)

    نمایشگاه کتاااب :)))

    کتابی که الان دارمـ می خونمـ عالیه : سه دیدار / نادر ابراهیمی

    و کیمیا خاتون که البته هنوز شروع نکردمـ اما تعریفشو زیاد شنیدمـ

    پاسخ:
    ببین از این حرفا نزن خواهشا...این کاره و اون کاره نداره که :) لطفا صحبت کن در مورد کارا...خیلی کمکه به من
    اتفاقا برای کتابای نادر ابراهیمی برنامه دارم...خوب شد گفتی پس
    کیمیا خاتون رو اطلاعات بیشتر میدادی
    در کل ممنون برای معرفی کتابا و وقتی که گذاشتی
    از طرح چیزی متوجه نشدم
    فکر میکنم خیلی باید روش کار بشه
    خیلی هم دلگیر بود برای من، حس بدی بهم متواتر شد.

    اهل کتاب هم نیستم متاسفانه
    پاسخ:
    ببخشید برای حس بد...
    اهل کتاب باشید!
    در مورد طرح چیزی ندارم بگم ..!
    یعنی چیزی متوجه نشدم  ../


    دو کتابی که الان دارم میخونم و توصیه میکنم :
    جشن حنابندان : محمد حسین قدمی | نظر آقا در مورد این کتاب
    جنگ پا برهنه ها : رحیم مخدومی | خاطرات دفاع مقدس
    زجر کشیدنی بیش نیس
    اینکه بدون پول داخل نمایشگاه کتاب راه بروی...
    اگر میتوانستم
    رقعه
    و
    رودخوانی
     را میخریدم
    پاسخ:
    اینقدر هم فاجعه نیست! میشه از دیدن طراحی جلد کتابها لذت برد...اگر جلد خوب پیدا کنیم البته
    سلام
    با احترام
    به نظرم این تصویر  انگار داره فردی را توصیف میکنه که ذهنش با چند تا کتاب قالب بندی شده و مدل چهرش و رنگ ها اینو تداعی می کنن که فرد از وضعیتش راضی نیست، رها نیست ، با کتاب اوج نگرفته.
      با عرض پوزش که در کار اهل فن مداخله می کنم، نمیدونم چقدر عملی یا بدردبخور باشه
    میشه طرح ی کتابو داشت که فرد وسطش اروم خوابیده، بعد رویاهاش و شخصیتای کتاب تو هوا معلق باشن، زمینه اطرافم به طور کلی تیره تر باشه
    یا همین تصویر حالت چهرش عوض بشه بعد با ی دستش ی کتاب به کتابای روی سرش اضافه کنه و مسیر پشت سرش سبز و روبروش هم ابی باشه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    توضیح ابتدایی تون کمی نزدیک بود به ایده من برای حساب و کتاب
    برای ایده ها هم ممنون
    شاید اگر پستتون عنوان نداشت متوجه طرح هم نمیشدم ... طرح جالب و قشنگیه و البته از نظر ما که  اهل فن نیستیم بی نقص :)

    جانستان کابلستان ....رضا امیر خانی
    هنوز به نصف هم نرسیده ولی کتاب خیلی جالبیه
    ........
    به منم سر بزنید ... خوشحال میشم اگه انتقادی هست از وبلاگم داشته باشید ... واینکه چون موضوع وبلاگ خودباوری هست خوشحال تر میشم  اگه چندتا کتاب در این راستا بهم معرفی کنید که توی وبلاگ برای دانلود یا حتی در حدمعرفی قرار بدم ..
    سلام خواهری
    طرح جالبیه :)
    البته پرداخت بیشتری میخواد، در نگاه اول خلوت بنظر میرسه و چشم انتظار داره بازم چیزی ببینه تا بیشتر منظور طرح رو بفهمه...
    شاید ادبیات لازم داشته باشه..
    اما در مجموع مثل همیشه عالی :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون...عادت ندارم مثل آدمای لوس که در مورد کارشون میگن این کارمو خیلی دوسسس دارم (مخصوصا با اون لحن تهوع آورشون!!!) این حرفو بزنم اما من واقعا با این طرح ارتباط برقرار کردم ...نمیدونم یک حس خاصی داشت ...درست میگن... یک غم خاصی داره که با اون ایده اولیم میخوره اما با کتاب نه


    طرح جالبی بود..!
    سلام
    مثل همیشه
    :)
    پاسخ:
    سلام
    مثل همیشه شرمنده می کنید...
    تجمع دانشجویان و حوزویان و دردمندان وضعیت حجاب وعفاف
    در برابر درب وزارت کشور
    چهارشنبه
    با مجوز رسمی..
    یازهرا
    پاسخ:
    اون وقت من اگه بخوام در مورد وضعیت کسایی که حجاب دارن عفاف ندارن تجمع کنم کجا باید برم؟!
    با تجمع چیزی درست میشه اصلا؟؟؟
  • خانومـِ میمـ
  • خب حالا که انقد اصرار داری باشه :)))

    ببین من در زمینه گرافیکش واقعا ایده و خلاقیت خاصی ندارمـ .. اما حسش تو این روزای نمایشگاه برامـ خیلی خوبه .. البته اگه یکمـ کتابا به همـ ریخته تر و شلوغ تر باشه به حسی که این روزا باهاش دست و پنجه نرمـ می کنمـ نزدیک تره :دی

     

    کیمیا خاتون رو خوندمـ .. زاویه ای جدید از زندگی مولاناست که بیشتر به زندگی شخصی و شبستانش پرداخته ..

    پاسخ:
    ممنون
    اتفاقا اون بهم ریختگی کتاب ها به من هم نزدیک بود...
    سلام
    خیلی زیباست
    اما نمیدونم چرا آدم این طرح راحت نیست...خشک و مهندسی شده است این آدم

    اگر اهل داستانید که دنبال نادر ابراهیمی برید
    یک عاشقانه آرام مخصوصا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    جدا؟...خشکه؟!
    من فکر میکردم زیادی حسیه!

    دنبال نادر ابراهیمی رفتم
    و این کتاب رو هم گرفتم اما دو تا کتابی که برام مهم تر بود رو نداشت
    انگار سانسورش کردن!!!

  • طرحواژه طرحواژه
  • اگر خواستید میتونید طرحواژه ی جدید رو اینجا ببینید

    http://tarhvajeh.blog.ir/
    پاسخ:
    خیلی هم خوب...
  • گرافیست کوچولو
  • حس ِ خوبی داره کارتون .. ب نظرم اگه دفرمش کنید هم جالب میشه :)
  • تقوی در دنیای مجازی
  • خوب بود..
    فکورانه است....

    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
    از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

    از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
    بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

    از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
    حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

    کم کم به سطح آینه برف می نشست
    دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

    دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
    رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

    نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
    من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

    شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

    سید مهدی نقبایی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">