وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







برکــت

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

برکت

سایز اصلی

حضرت محمد (ص) : هر کس روزى اى دارد که حتــما به او خواهد رسید پس هر کس به آن راضـى شود، برایش پُر برکت خواهد شد و او را بس خواهد بود    و هر کس به آن راضى نباشد، نه برکت خواهد یافت و نه او را بس خواهد بود

روزى در پى انســـان است، آن گونه که اجلـــش در پــــــــــــــى اوست.

  بحارالانوار جلد 103 صفحه 16 حدیث 71

  • وتر

نظرات  (۱۷)

عالی بود ../
سلام
احسنت
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
این برنجا بعدش مورد استفاده قرار گرفت؟
پاسخ:
چند بار عکاسی کردم تو زمان های مختلف ...بارهای اول خورده شد
اما بار آخر دیگه جمع نکردم که باز از اول بچینم این شد که برنجا خشک شدن دیگه قابل خوردن نبود وگرنه نمیگذشتم ازشون...البته در نهایت دور ریخته نشدا
برای قشر زحمت کش کفترها مورد استفاده قرار گرفت
  • صادق لطفی زاده
  • خدا قوت
    سلام
    طرحات حس خاصی دارن... همیشه باهاشون ارتباط گرفتم و دوستشون دارم
    پاسخ:
    سلام عزیز
    ببین این جوری میگی اون وقت من میخوام یک جوری جواب بدم که اینجا محدودیتاش نمیذاره ها...انقدر منو تحت فشار نذار دختر :)
    و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره "قد جعل الله لکل شیء قدرا"
    سلام
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    طرحتون خیلی جالبه تبریک میگم
    پاسخ:
    شما لطف دارید
    سلام بانو
    عالیه
    من که هربار نمیدونم چی باید بگم! بس که کارتون عالیه
    خدا یارتون.
    پاسخ:
    سلام
    :)
    در این حد!!!
    ممنون

    ما تسلیم این ایده پردازی شما هستیم..
    پاسخ:
    اوه...!
    بی خیال
    سلام
    احسنت
    فکر کردم تماما طراحیه
    خداقوت
    ایده تون دائما جاری باد
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون

  • محدثه انصاری
  • عالی بود 

  • فدیناه بذبح عظیم
  • ...سلام . درود
    20سال 

    تبعید شد به سامرا

    فقط به جرم نقی و 

    هادی بودن!

    شهادت امام هادی(علیه السلام )تسلیت
    دعا بفرمائید...
    سلام

    خیلی جالب بود
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
  • حسین بوذرجمهری
  • زیباست... بسیار
    خدا قوت
    پاسخ:
    ممنون...
    سلام
    این طرحو خیلی دوست دارم
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
  • آرزو آقابابائیان
  • یا لطیف

    سلام
    آفرین مرجانه ی عزیز
    کار بسیار خوبی شده :)
    پاسخ:
    به به سلام
    خانم آقابابائیان عزیز
    ممنون
    خوشحال میشم نقدهای شما رو هم بدونم در مورد کارام

  • مسعود امجدیان
  • من به شدت آدم حسودی ام!
    :D
    همین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">