وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







ما میتوانیم

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ
  • وتر

نظرات  (۹)

سلام.
ادامه ما میتوانیم شما
توی پست " سیبل من " من...


هوالفتاح العلیم


پــروانـه هــا  «علی اکبر بقایی»


http://breeze.blog.ir/1393/01/22/Butterflies
سلام خواهری
چه طرحای جالبی میزنی :)
برای توفیقات ما هم دعا کن
پاسخ:
دعا گو هستم ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • این چقد خوب شده!


    » ما هم میتوانیم شهید باشم!
    پاسخ:
    خوبی از خودته عزیز :)
    این جمله آخر تونو نفهمیدم!
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • "ما میتوانیم" شهید باشیم.


    » کامنت قبلی اشتبه تایپی بود!
  • یگانه سادات میری
  • ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

    کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

    چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

    ای آنکه در حجابت دریای نور داری

    من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

    برعکس چشمهایم چشمی صبور داری

    از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

    کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟

    در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

    کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

     

    یاد ساندویچی افتادم :))


    عالی بود..
    ماشالله
    پاسخ:
    ممنون که طرح رو این طور مستفیض کردی :)
    دقیقا میخواستم حرف ِ کاربر (احلام) رو بگم
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    جوان
    تحول آفرین است...

    آماده شده بودم تا بروم ساختمان مرکزی برای انصراف از ادامه ی تحصیل...
    یک صوت گوش کردم که نیم دقیقه هم نبود.
    اتفاقی باز شده بود.

    برگشتم...
    از تصمیمم!
    ما باید بتوانیم.

    یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">