وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







امر به معروف و نهی از منکر

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ

امر به معروف و نهی از منکر

خداى تعالى به شعیب پیامبر وحى فرمود که: من صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم کرد: چهل هزار نفر بدکار را، شصت هزار نفر از نیکانشان را. شعیب عرض کرد: پروردگارا! بدکاران سزاوارند اما نیکان چرا؟ خداى عزوجل به او وحى فرمود که: آنان با گنهکاران راه آمدند و به خاطر خشم من به خشم نیامدند.
 کافى، ج5، ص56، ح1

  • وتر

نظرات  (۴)

  • صادق لطفی زاده
  • خوبه...
    به نظرم همین کار رو میتونید تقدیم اون شهید کنین
    نیازی نیست حتما عکسی از خود شهید باشه 
    پاسخ:
    نه ...عکس که نه
    اما خب این کارو قبلا طراحی کرده بودم...شاید نیاز داشتم با طراحی یک کار مخصوص ایشون کم کاری هامو جبران کنم ، یه جور خودمو آروم کنم
    زیبا و به موقع
    امام خامنه ای
    بارها گفتیم نهى از منکر زبانى جایز و واجب و وظیفه ى همه است؛ در هیچ شرایطى هم ساقط نمیشود
    ۱۳۸۰/۰۵/۱۱


    بسم الله الرحمن الرحیم.
    چقدر تصویر گویا بود. خیلی گویا.
    عالی.
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">