وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







گمشده

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

کودکی

تو این رفت و آمد های عید دنبال کودکی خودم میگیرم...شور و هیجانم...گمشده ان همه شون...الان دیگه با هیچ قشنگی تو این رفت و آمدا رو به رو نیستم

همش تکرار ...تکرار...تکرار...حتی سعی نمیکنن از جملات جدید تری استفاده کنن..همش غر زدن...همش گناه...چادرهایی که برداشته میشه...مانتوهایی که آب میره که دیگه اسمش کت شاید باشه اونم یک کت کوتاه!!!...آقایون هم که کت و شلوارشون آب میره و مو هاشون بیشتر آدم یاد برج پیزا می اندازه!




  من تو عید دنبال کودکیم میگرم ...دنبال پاک ترین چیز ها...


سرزد به دل دوباره غم کودکانه ای

آهسته می تراود از این غم ترانه ای

باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست

دارم هوای گریه خدایا بهانه ای!

قیصر امین پور


  • وتر

نظرات  (۴)

سلام خواهری
حرفت حرف دل منم بود

تصویری که انداختی چی هست؟
پاسخ:
سلام
عکس تاب بازیه...البته از اون قدیمیا پیدا نکردم همه جدید شده بودن
پریروز سوار تاب شدم، از اون قدیمی ها بود.. :)
خلوت بود و ما سودجو..
یادم نمیومد آخرین بار کی سوار تاب شدم..

پاسخ:
خوش به حالت...

سلام
بی پرده با تو سخن بگویم عزیز دل
یک شب چه کودکانه به خوابی سپید پاک
ناگه چنین بزرگ من از خواب جسته ام
در این زمانه آدم بزرگها من سخت گشته ام
از آن همه امید و خنده و احساس پاک و ناب
از لذت نشستن بر حوض لحظه ها
چیزی نمانده است ..
پاسخ:
من دیگه چی میتونم بگم...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • من دنبال بچگی هام نبودم
    اما
    بِ شدت متوجه گذر عمر شدم
    ک دو دهه گذشت
    فک کن خواهر! دو دهه گذشت ...


    هعی ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">