وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







خانواده

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ
  • وتر

نظرات  (۱۹)

سلام من که نظرم رو پس گرفتم که! :)
ولی خداییش روحیه ام عوض شد :دی
ممنون
پاسخ:
سلام
عه! من رو نظرت حساب باز کردم که ...بعد شما هم عزیزان دیگه ای گفتن که ترسیدن و ... منم گفتم برای بیماران قلبی و ... ممکنه خطرناک بیشتر باشه دیگه برداشتم وگرنه من همیشه از نقد استقبال کردم ...حذفش رو به حساب فرار از نقد نذار ...من پای کارام وایسادم
.....
در مورد روحیه اتم حالا مراقب باش کار دست خودت ندی( در راستای پیام امروز :)  )

بابا ترسناک نبود که !

هیع ولی از این طرح های خونوادگی بسی دوست میداریمـ :)

سلام
یاد فیلم به همین سادگی افتادم
خیلی آروم و خوب
اما آدم کنجکاو میشه طرح قبلی رو ببینه
پاسخ:
سلام علیکم
مختصر اگر بخواهم بگم این پوستر در مورد نقشی که یک زن در خانواده داره و قرار نیست مثل به همین سادگی از خوبی اون کسی بد بشه!
( از خوبی تو بود که من بد شدم!
قیصر امین پور )
سلام.
مگه کامنت دومم تو مطلب قبلی نرسیده بود بهت. اون موقع که کامنت گذاشتم هنوز این پست رو نذاشته بودی.
من به این بلاگ مشکوکم! یه دفعه پرستو برام کامنت گذاشته نرسیده.
بعد همش می ترسم کامنتم به اهالی بلاگ می رسه یانه...

در راستای پیامک پریروز ... :))
پاسخ:
سلام علیکم
تمام کامنت ها دریافت شده از عمومی تا خصوصی ...همه آمده بودند ( تحت تاثیر امروزم و اخبار و گزارش و...)
مشکوک باش...حقیقت داره برای من چندبار پیش اومده اما نترس ، شجاع باش


در راستای پیامک اون روز ... آخ آخ ....خنده هات معنی خاصی داره ها ...خدا به خیر کنه:)

ینی اگه روی میز نباشه سر جای خودش نیست ؟ :)
پاسخ:
:)
من با شعارش مشکل داشتم...
گفتید میز یاده گزینه افتادم ... الان حس کردم چه خشونت پنهانی کار داره!
  • سید کمیل ...
  • سلام
    طرح قبلی رو که ما ندیدیم
    ولی این کار خوبی شده
    یا علی
  • محدثه انصاری
  • خوب ما که تازه افتخار آشنایی با وبلاگ شما رو پیدا کردیم و کلا در جریان طرح قبلی نیستیم

    به هر حال این طرح رو دوست داشتم

    موفق و موید باشید

    پاسخ:
    تشکر...شماهم همین طور
  • زهرا رستگار
  • جالب بود
    پاسخ:
    ممنون...
    سلام مجدد. :-)
    بنده منتظر میل پاسخ شما خواهم ماند.
    یا حق!
    طرح گرمه
    من احساس خوبی پیدا کردم
    گرمای یه خونه و خانواده

    ممنون وترم
    پاسخ:
    خوبه...حس های خوبی داشته پس این طرح

  • تقوی در دنیای مجازی
  • احسنت..
    پاسخ:
    تقوی در دنیای مجازی...چقدر زیباست
    سلام و درود

    بسیار زیبا

    دعوتید به وبم
  • کـــم کــــم خـواهــم رفتـــــــــ . . . ...
  • خیلی تصاویر قشنگیه

     

    زندگیتون خدائی

     

    دیوار وبلاگم منتظر حرفهای زیباتون . . .

    پاسخ:
    ممنون
    چشم حتما
    بح بح
    چه طرح خونوادگیه خوبی (:
    جدا آدم خستگی ش در می ره...
    پاسخ:
    این خونوادگیه رو یه جوری گفتید خستگی خودمم در رفت ! :)
  • محمد معین صادقی راد
  • چــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
    ایــــــــــــــــــــــــــــــــــنا رو با کیفیت بالا نمیزنی
    ما بریم چاپ کنیم واسه برد مسجدمون .
    آخه چررررررررررررررررررررا وتر خان!!!؟
    راستی سلام !
    پاسخ:
    وتر خان!...تا به حال این طور خطاب نشده بودم
    اون طرحهایی که سایز اصلیش رو نذاشتم اجازه نداشتم ، سفارش دهنده در همین حد رو اجازه داده...ببخشید دیگه
    سلام علیکم
    سلام
    گرمای خانواده تو این پوستر به خوبی حس میشه اما نه به خاطر گرمای بودن آن دو استکان چای بلکه گرمایی که از دستان زحمت کش اون مادر دیده میشه ...
    زیبا مپل همیشه

    پاسخ:
    شما که کامنت میذارید آدم باید بگه : بزن زنگ و...

  • خانم چادری
  • مثل همیشه عالی و پر مفهوم.
    پاسخ:
    ممنون...
    سلام. شما لطف دارید به مطلبم. خواهش میکنم  برای کارهای خوب اجازه لازم نیست.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنونم
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • من ندیدمش ک :|

    این ولی قشنگ ه :)
    پاسخ:
    چیز زیادی و از دست ندادین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">