وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







داد دل ما

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ب.ظ


سرباز دل

همه عالم و آدم جلویت وایسادن...حتی خودت...نفست!

شاید چون سرباز مهمی هستی...شاید

  • وتر

نظرات  (۱۱)

وقتی هستیم
یعنی قرار است که مهم باشیم...
[گل]
  • صادق لطفی زاده
  • سلام
    خداقوت
    تلاش هاتون مستدام...
    باید بگم که
    علی رغم جمله زیر کار اصلا تصویر حماسی نیست و خیلی منفعلانست.آدم رو یاد تیم مذاکره کننده فعلی میندازه :)
    این که گوشه رینگ گیر افتاده با این وضعیت چند لحظه دیگه به پایان کارش باقی نمونده
    من یه بار داشتم به مسئله حماسه فکر میکردمکه جطور باید توی فرم درش بیارم. شاید به دردتون بخوره:
    وقتی یه عدم توازن بوجود میاد بین دو جریان روبروی هم بستر بروز حماسه شکل میگیره. منتها اگر طرف کم تعداد تر نتونه چیزی داشته باشه که به بیشتر بودن طرف مقابل نیارزه(مثل جنگ آوری و ...) مسئله بیشتر به حالت ظالم و مظلوم سوق پیدا میکنه و تقریبا حماسه رنگش کمتر میشه...
    حداقلش اینه که این سرباز عقب کشیده و رسیده به خونه آخر (البته میدونین که نکته حماسی درمورد سربازای شطرنج اینه که هیچ وقت عقب نمیکشن!)
    شاید اگر تنها جلوی یک صف از این مهره های سیاه قرار داشت بهتر می بود
    و البته انتخاب قاب خیلی مهم میشه...
    به هر حال کارهای این ریختی بین بچه های سایبری(!) اتفاق نویی هست و نوید یه آینده روشن رو میده
    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    تصویر حماسی نیست درسته...چون منتظر حماسه ام! شاید داد دل هم برای همینه...
    امیدوارم سربازه هم وارد مذاکره نشه هیچ وقت...
    در مورد وضعیت آینده سرباز هم طبق قاعده شطرنج قضاوت نکنید چون طبق قاعده ، سرباز  رو هیچ کس گوشه زمین گیر نمیاندازه
    بعد اصلا این سرباز عقب نشینی نکرده ! من این سرباز رو خونه آخر میبینم اما تو زمین حریفه نه خودی پس فکر کنم یکم حماسه براش قائل بشید
    از نکاتی که فرمودین هم خیلی ممنونم

  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    میتونی بهم کمک کنی؟؟؟
    ازم شکایت شده ! احضاریه برام اومده ! حالا فکر میکنی شاکی کیه ؟ قاضی کیه ؟
    قاضی : خدا
    شاکی : حضرت رسول (ص)
    متهم : بنده ی عاصی
    پیامبر از ما شکایت خواهد کرد !...؟
    میدونی چرا؟؟؟
    خودت بیا بخون !...
    با نظر آقای لطفی زاده تا حدودی موافقم.
    در نگاه اول فکر کردم یک تصویر سازی خالیه.بعدش با جمله تصویر نتونستم ارتباط برقرار کنم.
    البته ببخشید، گفتم که تو این زمینه چیزی بلد نیستم.
    موفق باشید
    پاسخ:
    بنا نداشتم درباره این پست توضیح بدم اما خب...
    به نظرم سربازه خیلی مهمه ...خیلی
     میگن مهم بودن فردو از دشمناش میشه فهمید
    آخه کدوم سربازیو میکشونن گوشه زمین ، کاری که با شاه میکنن!

    یک کار شخصی بود...منطقش برای خودم قانع کننده است فقط...

    نیازی به عذرخواهی نیست بنده هم عرض کردم قرار نیست چیزی بلد بود حتما
  • باران نم نم...
  • جالب بود قبل از اینکه جملات پایین رو بخونم برداشتم درست همونی بود که شما هم بهش اشاره کردید...

    خاص بودن این سرباز و شرایطش!!!

    پاسخ:
    امیدوار شدم...
  • طرحــواژه
  • سلام
    این طرح واقعا عالیه
    فقط اگر نوشته ای داخل طرح بود بهتر میشد

    حتما
    فقال صلی الله علیه وآله: دزد به خانه خالی نمی زند...
    پاسخ:
    عجب جمله ی بود...ممنون
    این طرح ُ دیدنی یادِ حال و روز خودم افتادم...
    .
    منم عاشق فوتوشاپ و طراحی گرافیکی ام
    منتها به اندازه ی شما استعدادش رو ندارم
    موفق باشی

    یاعلی
    پاسخ:
    خب بلاخره از یه جایی باید شروع کرد دیگه ...بسم الله بگید
    باید بگم:
    خواب رفته شست ما روی ماشه های سرد
    یا که سبز سبز، یا که سرخ
               کی تمام می شود چراغ زرد؟

    بقیه شعرم رو یادم نیست چون مال چهار دولت قبل از اینه. ولی منم داد دلم از خودم رو اون موقع اینطوری گفتم.
    پاسخ:
    کی تمام می شود؟...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">