وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







ای ایمان آورندگان ، از خدا بترسید...

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ
  • وتر

نظرات  (۱۸)

ایده های جالبی دارید. قشنگه.
پاسخ:
ممنون...
  • محمدحسین
  • سلام
    جالبه.. کاربردی..
    از خدا بترسید ....

    جالب بود ممنون
  • عارف عبداله‌زاده
  • سلام
    من برا طرح‌های قبلی‌تون هم کامنت گذاشته بودم ولی ظاهرا نرسیدن. در مورد این یکی به نظرم چون ایده‌ی خیلی خوبی هست یکم باید بیشتر روش وسواس داشته باشید: اولا اینکه تقوا واقعا معنای ترس نمی‌ده، به نظرم اگه می‌شد که این کلمه ترجمه‌ی بهتری بشه سطح کار بالاتر می‌رفت. دو هم اینکه بین رادیکال و پرانتز خیلی فاصله هست و با هم جور در نمیان، مثلا شاید اون پول‌ها روی میز کوچیکی، کتابی چیزی قرار می‌گرفت و میومد بالاتر بهتر بود...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نمیدونم مشکل کجاست برای چند نفر دیگه هم پیش اومده...اگر فرصت داشتید خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد طرح های گذشته هم بدونم مخصوصا اگر نقد باشه
    در مورد نکته اول من اصلا تو این زمینه علمی ندارم برای تشخیص بهتربودن ترجمه
    اما جست وجو کردم چند تا قرآن رو
    چند تا همین بترسید بود
    یکی پروا کنید بود
    چندتا هم از خدا بپرهیزید
    الان کدوم مناسب هست؟ که اصلاح کنم طرح رو
    در مورد نکته دوم هم خیلی بی ربط نیستن بهم به نظرم اما درست میفرمایید فاصله نزدیک تر بود بهتر بود
    در کل ممنون از اینکه وقت گذاشتید برای نقد کار
  • عارف عبداله‌زاده
  • + کامنت قبلی:
    سوم هم اینکه اگه توی این ترکیب، رحل کاملا از روبه رو و بدون زاویه عکس‌برداری می‌شد به نظرم بهتر می‌شد...

    یا علی
    یاد پدرم..
    نان حلال همیشگی سفره مان..
    شکرت خدا
  • عارف عبداله‌زاده
  • راستش من هم هنوز نتونستم کلمه‌ی دقیقی پیدا کنم..
    پاسخ:
    به هر حال من آمادگی خودمو برای اصلاح کار اعلام میکنم...
    سلام
    چه طرح هایی خوبی دارید!
    میشه با ذکر منبع جایی استفاده کرد؟
    خودتون طراحی میکنید دیگه؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
     چرا که نه... البته گاهی جاش مهم میشه!
    بله
  • طرحــواژه
  • سلام
    ایده خیلی عالی بود
    نظرات رو دیدم..
    توی معنا کردن یه کلمه به باقی کلمات و مقام کلام هم باید توجه بشه
    در مورد معنای تقوا باید بگم اینجا بهترین معنا ترسه
    چون خدا داره در مورد ربا صحبت میکنه و اقتضای کلام ترسوندن رباخوار هست
    نمیدونم منظورم رو خوب رسوندم یا نه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    بله ، توضیح تون کامل بود
    سلام
    احسنت
  • به روایت غزل
  • سلام ونور

     

    شاید اگر پرانتز کمی بیاد داخل تر بهتر بشه..البته جسارت نباشه..

     

    شنبه جاتون پیشاپیش خالیه بانو!

    قراره به مناسبت چهارسالگی نهضت یه مراسمی برگذار بشه با حضور استاد وزیریان انشالله.

    جای تمام هم.نهضتی ها  سبز است...

     

    راستی کتاب رد پای نور (فک کنم آقای ارسجانی)هم از استاد عین صاد خواندنی بود برایم بسیار :)

     

    خدا قوت!

    پاسخ:
    سلام علیکم

    ترسیم پرانتز و رادیکال کار من نیست :)

    ممنون ...خیلی دوست داشتم باشم

    تشکر بابت معرفی کتاب..چقدر این معرفی کتاب ها خوبه
  • محمد معین صادقی راد
  • سلام
    خدا قوت .
    من خیلی از این عکس و جمله هات خوشم میاد. لطفا با کیفیت اصلی ارسالشون کن.
    ضمنا خواستم نظرتون رو در مورد برش هایی از کتب اساتید که به صورت عکس هستند و ساده بدونم.
    در مورد کتاب رد پای نور هم یک از دوستان که با شاگردان استاد مرتبط هست میگه تا زندگی استاد رو نشناسید نمیتونید کتاب هاش رو بفهمید و این کتاب خیلی خیلی در شناخ ایشون کمک می کنن به زودی یک معرفی مفصل میزنم رو وب . التماس دعا
    میگفت: شهدا برای ما حمدی بخوانید که شما زنده اید و ما مرده...
  • محمد نوری
  • من صفحه اول وب شما رو دیدم ایدهای خوبی بود جالبه . فقط میشه گفت خدا قوت موفق باشی 

    یا علی 
  • مداد رنگی
  • سلام خوبی؟
    عیدت مبارک 
    ان شالله موفق باشی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون خدا رو شکر
    برای شما هم مبارک
    شما هم موفق باشی
    خیلی دوسش داشتمـ ..
    مگه شما بیکاری هرکی نظر میده فورا میخوای طرحو اصلاح کنی
    پاسخ:
    نه بیکار نیستم
    میدونم کارهام کامل نیست و میتونه با نظر دیگران تکمیل بشه

    برترین نوع ایمان آنست که بدانی؛
    هرجا هستی خدا با توست..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">