وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







حالا که آمده ای...

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ب.ظ


حالا که امده ای

  • وتر

نظرات  (۱۴)

ای کاش جای این همه دیوار و سنگ
آیینه بود و آب و کمی پنجره....
  • محمدحسین
  • حالا که آمده ای..
    حس باحالی داره..
  • طرحــواژه
  • سلام
    زیبا بود :)
  • سوک نشین
  • احسنت ... بسیار طرحاتون زیباست
  • خانم چادری
  • تصویر برگ های سبز درخت که افتاده در تصویر پنجره، به فضا جون بخشیده.
  • قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
  • سلام
    من فکرمیکردم ک راضی باشند گروه شهید هادی- و البته فکر میکردم اصلا این کار خودشونه!
    فی الحال برش داشتیم-تشکر از تذکر
    یاحق
    چه قدر این عکس. . .
    خاطره های نداشته رو زنده میکنه!
    پاسخ:
    خاطره های نداشته را برای من هم زنده میکند...
  • سید کمیل ...
  • سلام
    متن خوبی بود
    ولی اگه عکس خودتون گرفتین کادرش خوب نیست
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اگر بیشتر توضیح بدید چرا خوب نیست لطف بزرگی کردید که بدونم نقص کارم دقیقا چیه
  • مدادمغزی
  • یا نباید به سرآغاز تو نزدیک شوم
    یا از آغاز به پایان تو عادت بکنم
    ای جان پنجرشو نگا :)
    سلام.. طرح خوبی بود
    البته موافقم که قاب بندی عکس می تونست بهتر باشه، ولی طرح خوب و چشم نوازی بود
    سلام و خداقوت دوست عزیز
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    اول تشکر کنم از طرح های زیبایی که کار می کنین
    بعد یه سوال دارم از خدمتتون
    من به عکاسی خیلی علاقه دارم و تصمیم گرفتم
    به طور جدی دنبالش برم حالا می خوام ببینم برای
    شروع کردنش نیاز به رفتن کلاس هاش هست یا نه؟
    و همین سوال در مورد گرافیک (کار با فوتوشاپ و ...)
    ممنون میشم زود جواب بدین
    پاسخ:
    سلام علیکم
    باتوجه به اینکه به طور جدی میخواهید ادامه بدید
    هر دوش به کلاس نیازهست
    موفق باشید
    سلام
    ممنون از اینکه جواب دادین
    ببخشید یه سوال دیکه هم دارم
    برای کار گرافیک کدوم کلاس ها برم بهتره؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش میکنم
    حقیقتش برای آموزش من دانشگاه رو انتخاب کردم و با کلاس های آزاد آشنا نیستم جهت معرفی
    سلام
    دوست دارم و بلاگت رو.......
    و طرح هات رو و نوشته هات رو.....
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">