وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







و به خاطر شما باران فرو می ریزد

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

و به خاطر شما باران فرو می ریزد...

  • وتر

نظرات  (۲۰)

بسم الله


خیلی شیک و مجلسی شده این پوستر...  :) 
احسنتم خواهرجان

فقط اون سه تا موج به نظرم جالب نشده
ببخشید 
خیلی خیلی ببخشید
آدم فکر مکینه یه تکنیک رو تازگیا یاد گرفتی و بعد هی دوست داشتی تکرارش کنی کنارهم :)
شاید اگر یه دونه میذاشتی یا بهشون فاصله میدادی بهتر میشد

بعد اون ابرا خوب بود فقط انعکاسش رو تو آب میدیدم
به نظرم اصلا مشکلی نداشت که ما شست و انگشت اشاره دست سمت راست رو نمیدیدم حتی
ابر که انقدر نزدیک به زمین اون هم تو کویر خشک نمیشه ! میشه ؟ آیا ؟ :)

بعدترم اینکه به نظرم خود اون کویر و اون آب و اون شیارهایی که آب داخل خاک ایجاد کرده خودش به تنهایی کلی حرف داره و اصلا میتونست یه پوستر جداگونه باشه


ولی با همه این حرفا خیلی چشممو گرفته 
ان شاالله موفق و ثابت قدم باشی خانم
پاسخ:
اول تشکر کنم از نقدهات

و اما بعد
این پوستر در مورد نماز باران امام رضا (ع) بوده در نتیجه من دنبال این بودم که هم نماز بودنو نشون بدم هم بارونی که داره میباره
 اون موج برای همینه بعد فکر کنم کلمه موج خیلی بزرگ برای یک همچین اتفاقی و خیلی خیلی خواهش میکنم اما این قسمت نقدتو نمیپذیرم
چیزی رو تکرار نکردم که ، یه تصویره که ازش استفاده کردم
و بارون که می باره یه قطره نمی زنه دیگه تموم شه که!
در مورد انعکاس بهش فکر نکرده بودم شاید خوب میشد اما قرارم این نبود که یک دستو تو آسمون نمایش بدم میخواستم اتفاقا نزدیک به زمین بودنش و در بین ما بودن رو نشون بدم
در مورد بعدتر هم به نظرم پاسخ دادم

ولی با این همه ممنون از این همه کلمه ای که تایپ کردی
شما هم همین طور

وای دست های ابری فوق العادست...

خوشمان آمد :)

  • مداد جنگی
  • سلام:
    این که زبان طرح نوشت را انتخاب کرده اید بسیار خوب  است و مفهوم را خوب منتقل میکند
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اما این ضعف کار من محسوب میشه
    طرح ها خودشون باید مفهوم رو منتقل کنن...
    حس خوبی داره
    هر چند ممکنه یه پوستر گاهی تو جزئیات مشکلاتی داشته باشه
    اما حس و حال کار مربوط به یه چیز دیگه ست ورای رعایت مسائل تکنیکی
    {البته این نظر شخصی منه!}
     من عاشق اون دست ها شدمـ ..
    پاسخ:
    من نیز...
    نه به خاطر این که کار خودمه و از این تفکرات ها، نه
    برای چیزهای نگفتنی...
    آره .. نشون از آسمانـی بودن می ده ..
  • خانم چادری
  • سلام
    خیلی زیبا شده
    من حس میکنم از دعای دست هاست، که ابرها (که همون دست هایِ دعای ما هستن)  باران رو فرو میریزند. شاید اگه جای قطره ها یدونه کف دست هم می افتاد، بد نبود.
    ببین هرکدوممون یه نظر بزاره، طرحت چی از آب در میاد ;)
    موفق باشی.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    من اصلا برای شنیدن همین نظراته که طرحامو میذارم اینجا دیگه...
    ولی یه چیزی
    این که شما اگفتی یعنی بالاتر از ابرها داره بارون می باره؟
  • خانم چادری
  • نه ببینید. دست ها شکل ابر طراحی شدن خب! از ابر بارون میباره و دست ها شبیه ابر هستن پس یعنی از دست ها داره بارون میباره و به تعبیری واضح تر، یعنی از دعایی که با بالا گرفتنِ دست هامونه داره بارون میباره.
    ابر= ریزش بارون
    دست=شبیه ابر
    در نتیجه : دست = ریزش بارون :)
    پاسخ:
    با تشکر از توضیحات کامل شما
    اما بازم به نظرم نباید روی ابرها قطره بیاد چون این مدل ایجاد قطره در اثر برخورد با آب ایجاد میشه نمیتونه روی خود دست که از جنس ابره از این قطره ها بیاد
  • طرحــواژه
  • سلام
    خیلی خوب و عالی
    من نظرات رو خوندم 
    توی "نظرات" چیزی رو که از این طرح دنبالش بودین فهمیدم
    منظورم نماز باران حضرت امام رضا ست
    کلا از دیدن این طرح اونهم اینجا.. تعجب کردم
    رنگ بندی طرح اصلا به کارهای قبلیتون نمیخوره
    البته توی نظرات این جمله رو هم از شما دیدم
    "طرح ها خودشون باید مفهوم رو منتقل کنن.."
    از اینکه به این جمله اعتقاد دارید هم خیلی خوشحال شدم
    خیلی طولانی شد

    پاسخ:
    سلام
     متشکر البته علت تعجب تون رو متوجه نشدم فقط بخاطر رنگ بندی؟
    خیلی زیباست!

    ممنون از تلاشت

    فقط انگار دستاش یه مقداری غیر طبیعیه ! اگه کمرنگ تر بود, بهتر میشد
    پاسخ:
    ممنون هم از تعریف هم از نقد
    سلام و ادب
    زیبا...

    کاش رنگ آب و قطره هایی که افتاده و موج درست رده طبیعی تر بود...

    ولی خوبه کویر خشک تبدیل به....

    پاسخ:
    دنبال یک کار رئال نبودم

    مزرع خشک دلم...
    ...

  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    چفیه منتظر اعلام کمبودهای این وبلاگ توسط خوانندگان...

    با تشکر

    سلام عزیزم  مثل همیشه کارت  درسته .  
    دعوتی .چون میدونستم خوش ذوق و کاردرستی دعوتت کردم دوسجون . 


  • سید حسین قائمی
  • چقدر زیباست.

    بنظرم متن و عکس مکمل‌اند.

    مرحبا...
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    نمیدونم شعر از کیه؟؟؟؟؟؟
    یا علی
    احسنت
    همه عالی
    آقای بهجت (رحمة الله علیه) :
    روایت دارد که در آخر الزمان همه هلاک می شوند به جز کسانی که برای فرج دعا می کنند گویا همین دعا برای فرج یک امیدواری است و یک ارتباط روحی با صاحب دعا است . همین مرتبه ای از فرج است .
    مطلب دیگر این که اگر کسی دعا برای فرج بکند آن شخص معتقد به آخرین رکن ایمان است .
  • کـــم کــــم خـواهــم رفتـــــــــ . . . ...
  • سلامــــــ

     

    خیلی قشنگه و زیبا

     

    از وقتی که میزارید تشکر میکنم

     

    زندگیتون سبز سبز سبز

    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">