وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







این است خط امام

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ب.ظ
  • وتر

نظرات  (۱۳)

  • ایمان میرزایی
  • با اهداء سلام
    و عرض خسته نباشید فراوان!
    واقعا این پوستر خیلی به دلم نشست به نظرم از همه پوسترهای این مجموعه زیبا تر بود بعلاوه کارهای آقای معمی وند
    یاعلی مدد
    واقعا هنرمندانه.

  • طرحــواژه
  • سلام
    ایده و طرح واقعا عالیه

  • ***العبد التائب***
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید.
    اگر مایل به تبادل لینک هستید بسم الله.
  • خانم چادری
  • سلام
    خیلی طرح خوبی شده اما کفش و لنگه شلوار مثلِ توپ طبیعی نشده.
    طرح توپ بنظرم عالی کار شده.
    موفق باشید :)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از شما به خاطر نقد تون
    بله درست میفرمایید البته یک مقدارش عمدیه
    شیوه کارم در این کار به این صورت بود که عکسو پرینت گرفتمو بعد روش رنگ گذاری کردم ، خیلی ناشیانه ، از عمد که به صورت تصویرسازی عکسم بدل بشه
    یعنی من کارو اصلا اجرا نکردم
    و اتفاقی که افتاده اینه که این دستکاری من تو توپ خیلی کم تر انجام شده در نتیجه طبیعی تره که گویا بهتر بوده من کمتر دستکاری کنم :)

    وای که خوشگل بود این...
    سنسحق امریکا
    سلام بزرگوار
    از هر کدام از جملات که خواستید استفاده کنید
    منت می نهید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــــ خداقوتــــــ
    غمگیـنم
    مثـل منتـظری کـه
    محــــرّم نیـامـده از دنیـا بـرود...

    بروزمـــ با " لبیکــــ یا ح س ی ن (ع) "
    التماس دعا
    یازهراکربـــــــ بلا ان شاء الله
  • ارحم الرحماء
  • یه سادگی و بی آلایشی خاصی توی طرحاتون هست که آدمو جذب میکنه...
    خدا ب قلم و عمرتون برکت بده
    ان شاالله
    پاسخ:
    متشکر و  خیلی ممنون برای دعا

    سلام
    خداقوت. ماشاالله. واقعا کارهاتون بسیار عالی تر شده. آدم کاملا حس میکنه کارها قوت خاصی گرفته. ان شالله خدا به کارتون و به ذهنتون برکت بده.

    منو هم دعا کنید.
    ضمنا این کار تو مشهد اکران شده و توی یکی از کلیپ های «دکتر سلام» هم آخرش استفاده کردن بچه های خبرگزاری دانشجو.

    اینم من باب وظیفه ی خطیر خبرپراکنی!

    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون ... شما لطف دارید
    ان شاءالله
    دعاگو هستم
    ممنون از اطلاع رسانی خطیر شما
  • سید کمیل ...
  • سلام
    این کار پیش آقای میری دیدم
    خیلی خوب شده
    یا علی
  • گروه هنری اثر
  • گویی کیفمان کوک شد
    ماشاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">