وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







این راه ادامه دارد...ما میتوانیم

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۶ ب.ظ

بسم الله 

این بار به جای غر زدن دوست دارم از کارهایی بگم که خوب تبلیغ میکنه ...

خیلی از ماها دغدغه داریم اما گاهی کارهامون تبدیل میشن به ضد تبلیغ چون خوب کار کردن رو بلد نبودیم

باید بلد باشیم درست دفاع کنیم از عقایدمون و الان شکر خدا با کارهایی مواجه شدم که جانانه دفاع کرده از ایران اسلامی

و وظیفه دونستم با وجود اینکه خیلی نوشتن بلد نیستم چند خطی در موردش بنویسم.

ادامه مجموعه طرح های خوب ما میتوانیم ،‌ به صورت مجموعه ای با نام « تا قاف » توسط آقای حسین احمدی سخا و همکاری آتلیه طراحی سه در چهار و مشارکت دفتر نشر معارف آماده شده که نمونه هایی هم به صورت موشن گرافیک با کیفیت خیلی خوب آماده شده که میتونید به سایت ایشون باروت مراجعه کنید و من مثل من با دیدن شون احساس غرور کنید از اینکه یک ایرانی هستید.

برای دیدن نمونه هایی از پوستر ها هم به اینجا مراجعه کنید.


تا قاف

  • وتر

نظرات  (۲)

  • فطرس والپیپر
  • سلام

    پوستر : انتخاب … دکتر سعید جلیلی

    http://fotroswallpaper.mihanblog.com/

    موفق باشید
    سلام و تشکر از نشر این مطلب
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش میکنم
    انجام وظیف بود
    ان شاءالله شما هم موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">