وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







مقاومت

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ

مقاومت-انتخابات

  • وتر

نظرات  (۶۰)

این خوبه

اثر انگشت های دیگه نشان چیه؟

پاسخ:
این توضیح برای ایده اولیه من بود که اصلا ربطی به انتخابات نداشته
بسم الله...

سلام علیکم...

من شخصا نمیتونم با طرح ارتباط برقرار کنم...یکم بیشتر درمورد طرح توضیح بدین لطفا....

پاسخ:
و اثر انگشتی رو هم به سرو تبدیل کردم که هویت مقاوت نشان داده شود
سلام...
به ما سر نمی زنید دیگه؟
سلام
طرح هایی متفاوت؛
خدا قوت..
سلام
واقعا احسنت. تنوع نوع انگشت ها حتی ترک دار بودن بعضیشون بشدت اقشار مختلف مردم رو به رخ می کشه.واقعا تا به حال اینو به این شکل ندیده بودم.
فقط سه نکته رو من باب درس پس دادن خدمتتون عرض می کنم.
اول اینکه همیشه نشان سبابه ای که به رنگ آبی بشه یادآور انتخاباته. لا اقل اینطور جا افتاده. و نشان انگشتی که سیاه باشه به سرعت ذهن رو منتقل می کنه به سمت انگشت نگاری تشخیص هویت و عدم سوء پیشینه.
نکته ی بعد اینکه کاش این تنوع رو روش کمی حوصله می کردید و با تکرار این چهار نمونه خرابش نمی کردید. خرجش گرفتن چندتا اثر انگشت تفائت از اطرافیان بود.
و نکته ی اخر که قبلا هم جسارت کرده م و عرض کرده م، با حروف رفتار تصویری داشته باشیدو تایپ رو خام رها نکنید. فواصل حروف، فضای منفی ها و....

مجددا بابت جسارتی که کردم عذر خواهم. انشالله همیشه موفق باشید.

پاسخ:
اما دو نکته آخر کاملا درسته...اصلاح میکنم...ممنون
و ضمنا من با این تحلیل موافق نیستم که اینها بی تفاوت هستن.
بی تفوت های جامعه ی ما در امر انتخابات تازه اگر بی توفیق ها رو هم جزوشون حساب کنیم، بین بیست تا سی و خورده ای درصد هستن.
به نظر حقیر این ها همه شرکت کنندگان می تونن باشن و اون المان درخت سرخ، هویت پنهان این حضور هست که در قالب یکی از آثر انگشت ها پدیدار شده.
سلام خدا بر شما
بله اون تبلیغ هم اعصاب ما رو بهم ریخت ولی این تبلیغ مهم تر بود...
انشا’الله شما راجع به اون بنویسید.
یا علی

پاسخ:
متاسفانه خیلی خوب بلد نیستم بنویسم...حتی همین طراحی رو هم به درستی بلد نیستم اما تلاشم رو میکنم
سلام
خیلی ممنون از اینکه به ما سر زدید
اگر مارو قابل میدونید خبر بدید با هم تبادل لینک داشته باشیم
منتظرم
سلام عالی بود...خسته نباشید.
اگه بقیه هم معنی ولایت فقیه رو درک میکردند اثر انگشت همه خون بود خون.
خدا قوت
سلام. ممنون از مطالب خوب وبلاگت.
من هم عکس لایه باز جدید گذاشتم سری به ما بزن.
انشالله در ادامه راه موفق باشی

www.salsalgraphic.blogfa.com
سلام
وبلاگ خوبی دارین. با مطالبی خوب. استفاده بردیم.
اگه مایل بودین یه سری هم به وبلاگ من بزنید و اگر خوشتون اومد لینکم کیند.
ممنون.
سلام همسنگر
ممنون که به ما سر زدی شما بزرگوار با اسم وترلینک شدید اگر قابل دونستید مارو لینک کنید
سلام
کار خوب و با مفهومی شده
احسنت
  • بچه های خاکریز
  • سلام.خوب بود.فقط کاش اثر انگشت تکراری استفاده نمیکردید.
    یا علی

    پاسخ:
    اصلاح میکنم
    سلام
    خیلی خوب طرح می زنید
    چه خوبه که یه پا نوشت بذارید که بعضی ها که متوجه نمی شن در مورد طرح اطلاعات بگیرن
    یا علی

    سلام
    طرح جالبی زدید.
    با طرحی از شهید باکری به روزم
    بسم الله...

    ((جدیدا با فرمانده دلاور سرهنگ شهید علیرضا همایی فصیح آشنا شدم و چه بزرگ مردیست این روح خدایی…))

    2تا پوستر آماده کردم و منتظر شما دوستان هستم....
  • حزب الله سایبر
  • دیدار سایبری ها با مظلومترین شهدای زنده هشت سال دفاع مقدس
    عیادت از یادگاران جنگ تحمیلی و ارزش نهادن به حرکت مقدس آنها شاید کوچکترین کاری باشد که من و تو می توانیم انجام دهیم. من و تویی که ادعایمان، گوش فلک را کرده است و در عمل هنوز اندر خم نامگذاری ۴ کوچه و خیابان به نام شهدا مانده ایم.
    روز چهارشنبه 24 اسفند ماه 1390 ساعت 3 عصر
    آدرس:سعادت آباد،بالاتر از میدان کاج،روبروی بیمارستان شهید مدرس،نگارستان یکم،گلستان یکم،پلاک 4
    اطلاعات بیشتر:
    http://www.hizbullahcyber.com/content/114
    سلام اخوی
    خوشحال میشم یه سری هم به من بزنی
    خوشحال تر میشم منو هم لینک کنی تا به گروه طراحان مذهبی اضافه شم...
    سلام
    با یه طرح با موضوعیت حضرت آقا بروزم
    زیر سایه ولایت تا شهادت
    یا حق
    التماس دعا...
  • پوستر ایرانی
  • سلام اخوی...
    با یه طرح جدید بروز هستم...
    متظرتون.........
    یا علی
    شما خیال میکنید که نیستم!
    ولی من، هر روز سکوتم را اینجا پست می کنم!

    منت بگذارید و خانه خاکی بنده هم سری بزنید.
    سلام
    ببینید من تا وقتی نظرتون رو ذیل کامنت اول نخونده بودم از این کار خیلی خوشم اومد.
    وقتی که اثر انگشت میبینیم این یعنی رای داده شده.طرف اومده و رای داده
    من اول گمون کردم شما اثر انگشت های هر قشر ی رو گذاشتین و این برام خیلی جذاب بود
    ولی تو اون پاسخ نوشته بودید که دیگران بی تفاوت هستن
    اگر بی تفاوت بودن که رای نمیدادن
    در کل نسبت به طرح های موجود ظرفیت خوبی داره

    سلام
    هدر زیبا بود و آشناو من کلا خیلی دوستش داشتم
    کار ها هم خوبن...این انگشتها جالبن

    پاسخ:
    دیتلشو گذاشتم اما دلم میخواست بقیه اشو رو هم پس زمینه میذاشتم اما بلد نبودم
    گره ای های محترم تا جمعه فرصت دارید در بخش بهترین برنامه غیر نمایشی تلوزیون در سال 90به گره رای بدهید: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=120055
    سلام همسنگر

    بایک طرح از شهیدجاویدی(اشلو...) !! به روزم خوشحال میشم تشریف بییاری
    منتظرم
  • سردار تنها
  • سلام دوست و همسنگر عزیز
    یک پاور پوینت در مورد شهدا درست کردم که شامل::خاطرات و دست نوشته ها و وصیت نامه های و...شهداست. که توسط خودم تهیه دیده شده است(تولیدی وبلاگ)
    جا داشت که بیشتر روش کار بشه اما نشد(به دلایلی...)
    نمیشه گفت یک کار بزرگیه ولی کوچیک هم نیست چون در مورد رفقای عزیزمون شهداست
    خلاصه سرتون رو درد نیارم..خواهشم اینه که بیاید دانلودش کنید و نظر بگذارید و اگر مورد لطف شما قرار گرفت لینک دانلودش رو در وبلاگتون قرار بدید تا دوستان بیشتری بتوانند استفاده کنند
    (اگر صلاح دیدید تغییرش بدید و بعد در وبتون قرار بدبد)
    منتظر نظرات خوبتون هستم تا خستگیش از تنمون دربره(البته فدای یه تار موی شهدای گمنام)
    یا علـــــــــی(ع)
    .
    پ.ن::
    1-یه سامانه پیامک درست کردم((جالبه))اگه تونستید عضو بشید
    2-تو نظر سنجی کنار وبلاگ شرکت کنید((اگه زحمت نمیشه))
    بسم الله...

    سلام علیکم....داره میشه 2هفته که طرح جدید نزدید ها....ما منتظریم....

    به ما هم سری بزنید......
    سلام . عید نوروز بر شما مبارک باد .انشاالله سال 91 سال پرخیر و برکتی برای شما باشه

    مسابقه ی اولین جمله با اهدای هدیه

    www.monib.ir
    سلام
    خوشا به سال شمسی که ماه دوازدهم اش آمد و تمام می شود اما ماه دوازدهم ما نیامد .
    اللهم عجل لولیک الفرج ..جاودانه آماده با پیچ رنگ 5 آماده تبادل لینک با وبلاگ های ارزشی می باشد .
    موفق باشید .
    در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم
    نوروز 91مبارک
    با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم
    سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم

    بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تر است
    نوروز مبارک
    سلام برادر عزیز
    با ((پرچم سبز رضا قصدهلاکم دارد-آخرین پست قبل از زیارت امام هشتم)) بروزم
    خوشحال میشم تشریف بیارید
    سلام

    سال نو مبارک سال خوبی داشته باشید

    کار خوبیه و در نوع خودش بی نظیر ایده ی جالبی داره

    موفق باشید
    سلام بانو...
    احسنت...
    چقدر حسودی ام میشود به گرافیست ها!
    خیلی هنر زیبایی ست..وخاص!
    در عین دیداری بودنش خیلی حرف ها برای نگفتن وگفتن دارد...

    از شما برای خوانش چند غزلواره دعوت میکنم... راهنمایی و نظر شما بی شک راهنما خواهند بود مرا...

    ومن الله توفیق
  • حســـ(چریک)ــــن
  • کار خیلی خوبیه
    موفق تر باشید
    ——————————————-
    یه کار جدید برای سال ۱۳۹۱ گذاشتم
    سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی
    http://cherikgraphic.blogfa.com/post-37.aspx
    خوشحال میشم تشریف بیارید
    با مطلب جدید " چَک طلائیه گله/هرکی نخوره خله" بروزم.
    javanemruz.persianblog.ir
    '
    بسم رب الشهدا و الصدیقین
    امام خامنه ای: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست
    سلام همسنگر گرامی
    وبلاگ قسیم به مدد الهی در دنیای مجازی همراه با کاروان های راهیان نور مسابقه ی وبلاگنویسان و فعالان عرصه فضای مجازی را برگزار می نماید
    مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۱
    هر چه می خواهد دل تنگت بگو … درد و دل با شهـــداء
    شادی ارواح طیبه ی شهدا و امام راحل صلوات فراموش نشود
    اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
    در ضمن اگر برایتان مقدور بود اطلاعیه برگزاری مسابقه توسط وبلاگ قسیم را در وبلاگ خود قرار داده یا به دیگر همسنگران خود اطلاع دهید ما منتظر حمایت و حضور گرم شما هستیم شما همسگر عزیز هستیم
    اللهم الرزقنی توفیق الشهاده فی سبیل الله
    به امید زیارت حرم یار – وبلاگ قسیم
    http://www.ghasim.blogfa.com
    سلام همرزم...
    سایت ارزشی شما لینک شد
    منتظر تبادل عمل از جانب شما هستیم
    یاعلی
  • عکس روایت می کند
  • از جدید ترین مطالب سایت ما دیدن فرمایید خوشحال می شویم
    warpicture.ir
    http://warpicture.ir/?p=285
    09375492857
    در صورت تمایل ما را لینک و برای حمایت لوگوی ما را در سایت قرار دهید
  • عکس روایت می کند
  • در صورت تمایل به قرار گرفتن لوگو خود در این سایت فایل لایه باز یک نمونه لوگو را برای ما ارسال نموده تابنر مورد نظر طراحی شود :
    Info@warpicture.ir
    لوگو با اصول و برای همه یکسان طراحی شده و در حداقل زمان طراحی می گردد و در غیر این صورت با دان لوگو لوگو ای پیش فرض برای شما طراحی می گردد

    اگر مایلید اقدام نمایید
  • عکس روایت می کند
  • سلام طراح عزیز
    لطفا در صورت تمایل به قرار گرفتن لوگوی خود فایل لایه باز آن را به ایمیل ما بفرستید تا بنر طراحی شده و در سایت قرار بگیرد
    info@warpicture.ir
    warpicture.ir
    حتما برای ما نظر بگذارید
    در ضمن مطلب و طرح جدید ما رو برای بحرین مشاهده نمایید آدرس پست :
    http://warpicture.ir/?p=309
    التماس دعا . یا علی
    بسم الله....

    سلام علیکم خواهر گرامی...داره میشه یک ماه که مطلب جدید قرار ندادید ها.....
    با سلام خدمت شما همسنگر گرامی
    جهت حمایت از سای ارزشی ما درخواست تبادل لینک با سایت شما را داریم
    اگر قبلا نیز ما را لینک کرده اید مشخصات ما را به مشخصات زیر تغییر دهید
    ..:: روایت عکس ::..
    warpicture.ir
    info@warpicture.ir
    لطفا از جدید ترین مطالب ما بازدید نمایید
    التماس دعا.یاعلی
    سلام! اما من وب تونو دیده بودم... وب من نوپاست هنوز و توش کارای ارزشی کم تر داره واسه همین هنوز مخاطب خاص نداره... :)‌
  • نهضت مردمی پوسترها
  • سلام علیکم
    فراخوان مردمی پوستر تولید ملی
    www.postermovement.com
    http://farakhanetarrahi.mihanblog.com/
    فراخوان طراحی لوگو
    خوشحال می شیم شرکت کنید!\
    سلام
    فراخوان طراحی لوگو با اجر معنوی و دنیوی
    http://farakhanetarrahi.mihanblog.com/
    حتما شرکت کنید
    خوشحالم برگشتید اون هم با نصایح امیر المومنین
    معلومه با دلی پر رفته بودید
    منتظر حضورتان هستم
    سلام. مطلب زیبای شما در قسمت آسمان نوشت در سایت حرف تو درج شد.


    یا علی مدد
    سلام اخوی دیگه به ما سر نمی زنی
    ما زود به زود آپدیت میشیم اگه دوست داشتی به ما یه سری بزن
    ما که پیگیرتیم
    Info@warpicture.ir
    warpicture.ir@gmail.com
    warpicture.ir
    09375492857
    سلام علیکم
    بسیار زیباست و اقتدار ملت را نشان میدهد
    سلام خدا قوت. یه سری هم به تازه واردا بزن برادر
    سلام
    شما تا به حال چقدر در راه رهبری قدم برداشته اید؟
    آیا رهبری از شما راضی است؟
    تحول برای شما چه معنایی دارد؟
    به ما سر بزنید و اگر لایق بودیم تبادل لینک کنیم
  • حســ(چریک)ـــن
  • سلام

    با چهار طرح جدید به روزم
    خوشحال میشم تشریف بیارید
    لطفا"برام دعا کنید
    بسم الله الرحمن الرحیم

    یعنی وقتش نرسیده که برگردید؟
    ما منتظر کارهای زیبای شما هستیم........

    و من الله توفیق
  • سجاد علیزاده
  • این نظر برای پست هشدارها و اندرز هاست.عالی بود...برای به هم ریختن آدم و دوباره ساختنش هیچی کم نداره.
    یا علی
  • سجاد علیزاده
  • سلام
    "من عاشق فاطمه ام"
    منتظر نظرات شما هستیم...
    یا ستار
  • سرداران گمنام
  • سلام همسنگر خیلی زیباست خدا قوت
    بروزم با طرحی از بحرین خیلی خوشحال می شم بیای نظر زیباتو بگی هر چند هم انتقاد باشه یا علی یادت نره
  • سجاد علیزاده
  • سلام
    محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص)...
    منتظر اظهار نظرات شما هستیم...
    یا محمد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">