وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







شهید حسین خرازی

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۳۶ ب.ظ
شهید خرازی

لبخند شما زنده میکند آدم را...



 

شهید خرازی به روایت آوینی

وقتی از این کانال که سنگرهای دشمن را به یکدیگر پیوند می داده اند بگذری ، به « فرمانده » خواهی رسید ، به علمدار .

اورا از آستین خالی دست راستش خواهی شناخت . چه می گویم چهره ریز نقش و خنده های دلنشینش نشانه ی بهتری است. مواظب باش ، آن همه متواضع است که او را در میان همراهانش گم می کنی . اگر کسی او را نمی شناخت ، هرگز باور نمی کرد که با فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) رو به رو است .

ما اهل دنیا ، از فرمانده لشکر ، همان تصویری را داریم که در فیلم های سینمایی دیده ایم . اما فرمانده های سپاه اسلام ، امروز همه آن معیار ها را در هم ریخته اند.

حاج حسین را ببین ، او را از آستین خالی دست راستش بشناس . جوانی خوشرو ، مهربان و صمیمی ، با اندامی نسبتا لاغر و سخت متواضع. آنان که درباره او سخن گفته اند بر دو خصلت بیش از خصائل وی تاکید کرده اند: شجاعت و تدبیر .

حضور حاج حسین در نزدیکی خط مقدم درگیری، بسیار شگفت انگیز بود . اما می دانستیم او کسی نیست که بیهوده دل به دریا بزند. عالم محضر خداست و حاج حسین کسی نبود که لحظه ای از این حضور ، غفلت داشته باشد . اخذ تدبیر درست ، مستلزم دسترسی به اطلاعات درست است. وقتی خبردار شدیم که دشمن با تمام نیرو ، اقدام به پاتک کرده ، سرّ وجود او را در خط مقدم دریافتیم.

........................................

برای شادی روح این شهید بزرگوار فاتحه ای هدیه کنیم...

  • وتر

نظرات  (۳۶)

از این شهید بزرگوار می خواهم بیمار ما را شفا بده....
سلام برادر خدا اجرتون بده
کاش فایل باکیفیتشونو میذاشتید
یا علی
راستی شما لینک شدید
  • مدیریت سایت گرداب
  • یا قاضی الحاجات"

    با سلام و خدا قوت
    مدیر محترم وبلاگ "وتر"، این پست از وبلاگتان در بخش "نگارخانه" سایت گرداب منتشر شد.

    مدیریت سایت "گرداب"
  • به یاد شهدای گمنام
  • سلام علیکم اجرتان با خود شهدا خسته نباشید.
    اگه دوست داشتید یک سری هم به وبلاگ من بزنید. مطلبتان را در وبلاگم درج کردم حلال کنید.
    راستی با افتخار لینکتان کردم.
    برای بنده هیچ شکی باقی نیست که هر جا که غرب روی به ستایش مابیاورد مرضی باید جست.ما خود را عضوی از اعضای جامعه جهانی بشریت نمی دانیم بنده مخالف شرکت در جشنواره های جهانی و دعوت ازمنقدان بین المللی نیستم اما مخالف آن هستم که به ارزیابی جشنواره ها و داوری منقدان بین المللی ایمان بیاورم...شهید آوینی
    چند وقتیست که دلم بدجور هوای شهدا میخواهد گم شده ایم در این شهر شلوغ پر دود
    فوری:دادستان تهران از محمد حسن نکوپندار(سایت نارنجک) شکایت کرده است..
    چرا؟:به جرم طرح زدن و انتقاد ضربتی علیه آقایان علی لاریجانی و قالیباف..
    داستان:سایت نارنجک(محمد حسن نکوپندار) در چند روز قبل طرح هایی از آقایان علی لاریجانی و قالیباف
    منتشر کرده است که باعث روشن شدن ما(بسیجیان و حومه) شده که موجب نگرانی،دلهره و آزردگی بعضی ها شده است..
    نکته:دست و پایتان به هر جا می رسد این مطلب رو یک کلاغ چهل کلاغ کنید..
    پایان:فراموش نکنید که قبضه نارنجک از دستتان رها نشود..

    پاسخ:
    نکته : با یک کلاغ چهل کلاغ کلا مخالفم...
  • بچه های خاکریز
  • سلام.خدا قوت. زیبادبود
    سلام علیکم
    دعا می کنم همانطور که در دنیا با یاد شهیدان محشورید، در عقبی همنشینشان باشید . بویژه سایه نشین صدیقه ی شهیده فاطمه زهرا سلام الله علیها.
    انشالله در امتحانات سخت دنیا گو شه ی چشم شهدا به شما راه حق و توان حرکت در آن را عطا کند.
  • حسین هدایتی
  • سلام علیکم

    بسیار زیبا

    ان شالله ندای حسین خرازی را به زودی بشنوید...

    خوشبحالتان

    یا علی
    سلام
    باطرحی با موضوع انتخابات به نام ««لبیک یا امام»» به روزیم .
    لطفا با نظر های سازندتون مرا در ادامه مسیر همراهی کنید .
    یاحق
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
    سلام...
    به روز هستم با:
    ریا به رویت تصویر...
    منتظر حضور ...
    و منتظر نظرات سازنده...

    بنده رو لینک بفرمایید لطفا...
    اگه هم لینک نیستید بفرمایید با چه اسمی لینکتون کنم...
    سلام
    با یه طرح انتخاباتی بروزم
    lمنتظر نظراتتون هستم
    یا حق
  • پوستر ایرانی
  • سلام برادر......
    با یه طرح جدید بروز هستم....
    منتظرتون...
    یا علی.......................
    سلام
    با یه طرح وفات حضرت معصومه بروزم
    منتظر نقدهاتون هستم
    یا حق
    خیلی هم خوب....
    زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست..
    خراب این جمله ام:
    اگر کار برای خداست گفتن برای چیه؟

    راستی حاجی کارهات ارزش دیده شدن سایر ملت ها رو داره پیشنهاد میکنم تو دویانت آرت هم یه صفحه باز کنی و اون ور آبی ها رو از دیدن کارهات محروم نکنی
  • سردار تنها
  • جالب بود.عجرتون با شهدا
    .
    انشالله قیامت شرمنده شهدا نباشیم
    .
    .
    .
    .
    "بر باد رفته"..
    بـــــروز هستم.منتظر نظرات خوبتون در مورد مطلب هستم
    سلام عیدتون مبارک.
    من محسن، هنر جوی سال دوم گرافیک هستم و 17 سال سن دارم، البته امروز رفتم تو 17 سال.
    یه وبلاگ کوچیک عکاسی دارم و عکاسی میکنم.
    ممنون میشم یه سر به وبم بزینید تا از نظراتتون بهره مند بشیم واگه خوشتون اومد مارو تو لیست دوستانتون بذارید.
    در پناه حق(یا علی)
  • سجاد علیزاده
  • سلام
    خیلی آرامش بخشه.
    خدا قوت.
    یاستار.
  • شهید کاظمی دات ای ار
  • تشکر اگه میشه فایل با کیفیت رو بدین برای چاپ م یخواستیم

    سلام
    بسیار زیباست
    طرحهای  خانوادتون هم بسیار بسیار زیبا و دلنشین بودن...
    حقیقتا ماجورید...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    لطف دارید
    گاهی از بچه ها میپرسیدم زیبا ترین قنوت گرفتن، برا کیه؟
    هر کی یه چیزی میگفت
    ولی تو دنیا هیچ قنوتی برای من قنوت یک دست تو نیست..
    پاسخ:
    واقعا...
  • فاطمه زائری
  • سالگرد حاجی از گلستان پیام دادم
    اولین سال رفاقتمون بود
    بعد گفتی اینو با همون حسی که پیدا کردی طرح زدی
    الحمدلله
    یادش بخیر
    پاسخ:
    ...

    سلام. واقعا هم تصاویری که از قنوت ایشون و نماز خوندنشون دیده ام یک جهان حرف برای گفتن داره ...


    امیدوارم در سالروز تولدشون، دست همه ما رو هم بگیرن. آمین.

     

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاءالله
  • عاشق اهلبیت علیهم السلام
  • سلام ، بروز هستیم ، یاعلی
    ...
    من چیزی برای گفتن ندارم...
    یکی از دوستانم که علاقه زیادی به شهید خرازی دارند بیمارستان بستری هستند...
    براش دعا کنید به حق این شهید..
  • خانومـِ میمـ
  • خدایش رحمت کند ..

  • دکـ لـ مـ هـ
  • شهدا، خنده‌هاشونم به دل میشینه
    http://pouke140.blog.ir/1393/06/03/38-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86
    با این حال و روز اگر شهدا را نداشتیم برای درد و دل کردن ژه می کردیم؟!
  • زائر آسمان ...
  • سلام خدا قوت
    اجرتون با امام شهدا
    چند روز پیش زیارتشون رفتم
    البته از کمی دور!
    التماس دعا
    ی
    ا
    ع ل ی
    با نگاه آخرینش خنده کرد
    ماندگان را تا ابد شرمنده کرد
    وقتی شنیدم خانواده اش هم نمی دانستند مسئولیت دارد چه رسد به فرماندهی بیشتر در برابر عظمتش سر تعظیم فرود آوردم
    به روزم
    ای شهید
    تو زنده ای و ما مرده
    پس
    فاتحه ای چو آمدی بر سر مرده ای بخوان
    لب بگشا که میدهد لعل لبت به مرده جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">