وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







فویل للمصلین

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۰، ۱۱:۱۱ ب.ظ
فویل للمصلین

......................................................................................

ای بنده من...

آن گاه که به نماز می ایستی

آن چنان به سخنانت گوش می دهم که گویی همین یک بنده را دارم

و تو آن چنان از من غافلی که گویی چندین خدا داری...


  • وتر

نظرات  (۴۵)

  • باقیات الصالحات
  • سلام
    زیبا بود واقعا
    یاعلی
    این خوبه
    البته روی رنگ حرف دارم

    موفق باشی برادر

  • لعیا اعتمادسعید
  • سلام خانوم خسته نباشی.
    به نظر من ایده جالبیه ولی چند تا اشکال داره.
    1- حالت معنوی ای که زن داره با آیه ای که آوردی همخونی نداره.قاعدتا برای این کار باید از یک حالت نماز بد استفاده کنی که شاید وجود نداشته باشه و اگر داشته باشه نشون دادنش اصلا خوب نیست.پس به نظر من بهتره کارت بیشتر انتزاعی باشه.
    2- جستجوی کلمه Godچند تا مشکل داره.شاید به جای اون می تونستی حضور قلب،توجه و یا چنین چیزهایی رو جستجو کنی. دومین اشکال این که اگر هم همین کلمه رو می خواستی باید از کلمه الله استفاده می کردی.چون مسلمون ها این کلمه رو استفاده نمی کنند.به هر حال مفهوم زیبایی انتخاب کردی فکر کنم اگه یه کم روش کار کنی کار قشنگی در بیاد.

    سلام علیکم....احسنت بسیار عالی و گویا بود طرح....از لحاظ رنگ هم بسیار به مضمون طرح نزدیک هست.....تلنگر خوبی بود .....ممنونم.....
    با سلام و عرض ادب
    ممنون که به وب من اومدین .
    از کاراتون لذت بردم ، انشالله که در پناه امام زمان عج باشید .
    اهل کدوم استان و شهر هستین ؟
  • عباس گودرزی /
  • سلام هنرمند
    بسیار زیبا بود . آفرین
    سلام خواهرخوبم..
    ..
    ایده اش خیلی خوبه.آفرین
    ...
    از رنگای دیگه امتحان کردی ببینی چطور میشه؟
    ..
    راستی شمام کارای منو نقد کن .خب؟!

    پاسخ:
    چشم...تا حالا نقد نکردم مگه؟؟؟!
  • منتظر آرت
  • سلام من میخواستم با این عکسه یه طرحی بزنم که دیگه شما زدید و خوب هم شده من رنگش هم می پسندم موضع هم عالی
    موفق باشید
  • پاتوق عمارها
  • تمام غصّه ام این ست، پشت پا بخوری

    تو هم شبیه خودم نیزه بی هوا بخوری

    خدا کند که به فرقم نظر نیندازی

    هراس دارم از این عمق زخم جا بخوری!

    عزیز فاطمه مدیون زینبت کردم

    اگر که ثانیه ای غصّه ی مرا بخوری

    شبیه من جگرت آب می شود وقتی -

    به زیر تیغ و سنان حرص خیمه را بخوری

    خلاصه عرض کنم حرف تیرها این ست -

    قرار نیست که از آبِ کربلا بخوری!

    ********

    سلام علیکم و رحمه الله

    خدا قوت

    با دومین کار از مجموعه محرم امسالم (لک لبیک ابا عبد الله) با نام و ما ادراک عطش به روزم .

    منتظر نظرات ارزشمندتون هستیم .

    *لطفا اگه مارو تا کنون لینک نکردید ، اگه لایق می دنید لینک کنید .(پاتوق عمارها http://www.anaammar.ir/)

    ثامن گرافیک
    سلام
    طرح زیبایی شده
    موضوعیه که کمتر بهش پرداخته میشه
    موفق باشید
    یا علی
    هذا یوم الجمعه...
    می دونم که هستی
    اما همیشه ازجمکران که برمی گردم
    دلم می خواد روی در بنویسم
    آمدیم
    نبودید
    رفتیم

    التماس دعای فرج
    سلام
    طرح هات یه مدله دیگست
    قشنگه

    ما تازه قدم برداشتیم نیاز به حمایت داریم .در صورت ممکن ما را لینک بفرمائید.
    با مطلبی با عنوان کوسه منتظر شما هستم
  • چفیه گرافیک - چفیه کلیپ
  • سلام همسنگر.
    طرحای زیبایی زدید.
    موفق باشید.
    یا علی(ع)
  • بی تاب هویزه
  • سلام
    طرحت خیلی زیبا بود، عجیب به دلمان نشست...
    سلام . ممنون که به ما هم سر میزنید.
    اگر امکانش هست لینک بفرمائید./
    شما با افتخار لینک شدید
    سلام خوب بود به منم سر بزن
    سلام
    یه دور تقریبا همه طرحاتو دیدم
    همشون عالی بود
    موفق باشی
  • جواد رمضانپور
  • عرض ادب و احترام خدمت دوستان گرافیست ارزشی عزیز

    دوستان پیشنهاد ما به شما این است که این سخنرانی آقا رو دانلود کنید تمامش (۳۷ دقیقه)رو گوش کنید و طبق این سخنرانی آقا طراحی کنید

    واقعا جمله به جمله سخنرانی آقا رو میشه و باید طرح زد

    و این کار، کار شما گرافیست های ارزشی و حرفه ای است

    http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=8335

    موفق باشید

    یا علی

    التماس دعا
    سلام علیکم....ما به روزیم....

    ****************************
  • باقیات الصالحات
  • سلام
    بروزم برا پیشواز محرم بد نیست یه سر کوچولو بیاین
    راستی گروه شهید هادی سه کتاب جدید دادن بیرون تبلیغاتش رو قبلا شنیده بودم و حتی یکیشون هم اومد بیرون نمی دونید اسمشون چیه آخه میخوام سفارش بدم برام بیارن هر چه زود تر بهتراگه تا امشب اومدین خبر کنین
    یاعلی.
  • آسمان گراف
  • با سلام
    با طرحی تقدیم به امام موسی صدر به روزم
    حتما تشریف بیاورید.
    التماس دعا
    d
  • بی تاب هویزه
  • سلام
    به روزم با

    دزد بازار آشفته میخواهد!
    فعلاً که این خانم یه هفتس قنوتش ادامه داره قنوت ما لحظه ای بیش نیست پس نماز ایشون قبول تره
  • کانون وارثان انتظار تبریز
  • «مجموعه پوسترهای سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا با کیفیت عالی » با تکثیر این پوسترها، ما را در جهت گسترش این فرهنگ یاری فرمائید.
    سلام.....خوبین....اول اینکه گفتم بیام یه سری بزنم ...دوم اینکه اگر قابل دونیتید لینک بفرمایید...سوم بگم چرا دیر به دیر طرح میزنید...دوست داریم تند تند از طرح هاتون استفاده کنیم.....
    در وبلاگ فجر نور : طرح ژنرال قاسم سلیمانی
    سلام ممنون از مطلب زیباتون

    سال ها دو برادر با هم در مزرعه ای که از پدرشان به ارث رسیده بود، زندگی می کردند. یک روز به خاطر یک سوء تفاهم کوچک، با هم جرو بحث کردند. پس از چند هفته سکوت، اختلاف آنها زیاد شد و از هم جدا شدند.یک روز صبح در خانه برادر بزرگ تر به صدا درآمد. وقتی در را باز کرد، مرد نجـاری را دید. نجـار گفت:«من چند روزی است که دنبال کار می گردم، فکرکردم شاید شما کمی خرده کاری در خانه و مزرعه داشته باشید، آیا امکان دارد که کمکتان کنم؟» برادر بزرگ تر جواب داد: «بله، اتفاقاً من یک مقدار کار دارم. به آن نهر در وسط مزرعه نگاه کن، آن همسایه در حقیقت برادر کوچک تر من است. او هفته گذشته چند نفر را استخدام کرد تا وسط مزرعه را کندند و این نهر آب بین مزرعه ما افتاد. او حتماً این کار را بخاطر کینه ای که از من به دل دارد، انجام داده.» سپس به انبار مزرعه اشاره کرد و گفت:« در انبار مقداری الوار دارم، از تو می خواهم تا بین مزرعه من و برادرم حصار بکشی تا دیگر او را نبینم.»
    نجار پذیرفت و شروع کرد به اندازه گیری و اره کردن الوار. برادر بزرگ تر به نجار گفت:« من برای خرید به شهر می روم، اگر وسیله ای نیاز داری برایت بخرم.» نجار در حالی که به شدت مشغول کار بود، جواب داد:«نه، چیزی لازم ندارم.» هنگام غروب وقتی کشاورز به مزرعه برگشت، چشمانش از تعجب گرد شد. حصاری در کارنبود. نجار به جای حصار یک پل روی نهر ساخته بود.
    کشاورز با عصبانیت رو به نجار کرد و گفت:«مگر من به تو نگفته بودم برایم حصار بسازی؟» در همین لحظه برادر کوچک تر از راه رسید و با دیدن پل فکرکرد که برادرش دستور ساختن آن را داده، از روی پل عبور کرد و برادر بزرگترش را در آغوش گرفت و از او برای کندن نهر معذرت خواست.
    وقتی برادر بزرگ تر برگشت، نجار را دید که جعبه ابزارش را روی دوشش گذاشته و در حال رفتن است. کشاورز نزد او رفت و بعد از تشکر، از او خواست تا چند روزی مهمان او و برادرش باشد نجار گفت:«دوست دارم بمانم ولی پل های زیادی هست که باید آنها را بسازم.»
    تا به حال واسه چند نفر پل ساختیم؟!!! بین خودمون و چند نفر از عزیزامون حصار کشیدیم؟!!!

    در وبم منتظر قدوم سبزتان هستم
    مطلب جدیدم در مورد این است که آیا خداوند نامحرم است که خانمها باید هنگام نماز حجاب داشته باشند؟
    منتظر حضور گرم دوستان در وبم هستم
    با سلام
    طرح زیبایی شده خدا قوت
    با طرحی از یکی از بیانات مولا و مقتدایمان امام خامنه ای مدظله العالی به روز هستم
    یا علی
    سلام؛
    کارهایتان عالی ست...
    دست مریزاد...
    سلام علیکم
    طیب الله
  • آسمان گراف
  • سلام
    با طرحی به یاد شاعر فرزانه‌ی انقلاب، دکتر قیصر امین پور به روزم
    تشریف بیاورید.
    التماس دعا
    سلام رزمنده...

    ********************************
    مبادا بدوزی نگاه دلت را به مردم…که بازار یوسف فروشی در این دوره ی بد شدیدا گرفته
    *******************************

    به روزیم......

    /////////////////////////////////////
    ممنون از اینکه مارو لینک کردین....
    جوان امروز تو را می خواند...
  • باقیات الصالحات
  • با سلام

    بروزم از دستش ندین

    فقیر عشق توام ای خدای عاشق کش

    یاعلی.
  • آسمان گراف
  • سلام
    با طرحی تقدیم به به سردار عاشورایی سپاه قدس، حاج قاسم سلیمانی به روزم.
    تشریف بیاورید.
    التماس دعا
  • بی تاب هویزه
  • سلام

    وبمان را به روز کردیم با

    ای بلبل عاشق...
  • دبیرخانه جشنواره نور
  • با سلام

    احتراما، به استحضار می رساند دومین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی عفاف و حجاب (یادداشت محور، وبلاگ محور، پادکست و فتوبلاگ) در حال برگزاری است .

    شما می توانید حتی با ثبت یک یادداشت مرتبط با عفاف و حجاب حداکثر تا 15 آبان ماه در جشنواره شرکت نمایید.

    با احترام
    کمیته رسانه های مجازی دومین جشنواره تولیدات عفاف و حجاب (نور)‏

    http://members.noorfest.ir
  • دبیرخانه جشنواره نور
  • با سلام

    احتراما، به استحضار می رساند دومین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی عفاف و حجاب (یادداشت محور، وبلاگ محور، پادکست و فتوبلاگ) در حال برگزاری است .

    شما می توانید حتی با ثبت یک یادداشت مرتبط با عفاف و حجاب حداکثر تا 15 آبان ماه در جشنواره شرکت نمایید.

    با احترام
    کمیته رسانه های مجازی دومین جشنواره تولیدات عفاف و حجاب (نور)‏

    http://members.noorfest.ir
    سلام
    این طرحتون سوای بقیه است . کار نو و خلاقانه ایه.
    به دلم نشست...
  • ترنم چماق
  • سلام چطوری میتونیم از طرح ها با سایز اصلی استفاده کنیم؟؟؟

    پاسخ:
    این طرح رو میخواید؟
    ماشالله
    حزب الله
  • خانومـِ میمـ
  • عالی خانومـ .. عالی
  • قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
  • ماشاء الله
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عالی 
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">