وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







روز قدس

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰۲:۲۹ ق.ظ
اسرائیل


  • وتر

نظرات  (۹)

یک مشکل عمیقی به نظرم در کارهای اخیرتان هست. اینکه کلا از تایپ غافل هستید. چه تیترهایی که کمی اصلاح میخواهند، و چه متنی که کار میکنید. تایپ خیلی مهم است!!
مثلا در طرح دوم، اگر فلسطین رویش کمی کار میشد خیلی بهتر بود. الان اینطوری خیلی خشک است و مخاطب کمی ارتباط نمیگیرد. کاری که در اولی کردید و نتیجه میبینید که خیلی زنده تر شده است.
و همینطور متنهایی که در طرحهایتان میآید. از انتخاب فونت، تا پاراگراف بندی. اینها خیلی مهم هستند، همه چیز فقط تصویر نیست!
سلام
طرح ها بسیار زیبا شده
با طرحی درباره روز قدس به روزم
تشریف بیاورید
التماس دعا
سلام
احسنــــــــــــت
عالـــــــــــی بود
یاحق
مصباح روشن است...
سلام.ممنونم که اومدین.
سلام خانم رنجبر

این پست و طرحهای شما در سایت "لینک‌زن" که سایتی برای بازنشر مطالب وبلاگ‌نویسان خانم است، قرار داده شد.
در کار و زندگی‌تان موفق باشید و التماس دعا
  • وب نوشت های من
  • سلام .روزقدس امسال که خیلی محشربود.ایران مصرو تونس و..یکسره فریاد مرگ بر اسرائیل بود. خوشحال می شم به کلبه اینترنتی من سر بزنید.
    بسم الله الرحم الرحیم
    خیلی خوبه فقط به نظرم یه چیزی کم داره ؛ خصوصا" اون پوستر اسرائیل.
    البته شما خودتون استادید ولی خوب من هم سر سوزن ذوقی دارم.
    و من الله توفیق
    چقدر طرح هاتون قشنگه
    خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">