وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







حجاب...صبــــــر ریحانه

چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۴۸ ب.ظ

 حجاب

صبر می کنم برای خون تو ای شهید....همان که گفتی :

ای خواهرم ، قبل از هر چیز استعمار از سیاهی چادر تو می ترسد تا سرخی خون من


  • وتر

نظرات  (۳)

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
ممنون که اومدی به شورآباد
طرح بالاییت خیلی خوبه خیلی حال کردم
طرح پایینیت هم قشنگه ولی تایپو گرافی صبر ریحانه هات زیاد به این طرح نمیاد و رنگش تو نارنجی خیلی خطای دید داره ولی اسیر فضای آبرنگیه کارهاتم
ماشا الله صاحب سبکی ... حقیقتا کیف میکنم با این فضا
ببخشید البته اگه فضولی کردم ... اینو گفتم که از این به بعد شما هم بیای نقدمون کنی
....
یا علی
خسته نباشید.
دومی بهتر شده بود.
به نظرم مشکل اولی فونتش است. از خود فونت تا سایز بندی اش و جای گیری اش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">