وتــــــــر

علی تنها ترین مـــرد زمین است







ماه خـــــــــــدا

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۵۲ ب.ظ
ماه رمضان

پناه می برم به جلال وجه کریمت که ماه رمضان از من بگذرد

یا سپیده این شب بر من برآید و از برای تو در ذمّه من پیگرد یا گناهی باقی بماند

که بدان عذابم فرمایی ....

  • وتر

نظرات  (۲۲)

  • اشراق گرافیک
  • طاعات و عباداتت قبول.
    التماس دعا
    به به به این طرح ها
    خسته نباشید
    ایده ی جالبی هست ولی جای کار داشته...
    موفق باشید
    سلام
    نه خسته باشید! اعمال و عبادات قبول
    موفق باشید
    یا علی
    شهید آیت شهیدی که سانسور شد

    میگویند مدارکی داشت که فراماسونری بودن میر حسین را تائید میکرد .....


    با پوستری با این موضوع به روزم

    منتظر حضورتون هستم
    برنامه انتقادی اجتماعی گره سه شنبه 18 مرداد ساعت 11:20 با موضوع اقتصاد فرهنگی با حضور دکتر عادل پیغامی لطفا اطلاع رسانی کنید. سایت گره http://ch3.ir/gereh
    سلام منم خیلی خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم
    با توکل بر خدا هچ چیزی محال نیست !
    سبک قبلی بهتر بود
    سلام علیکم
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، با طرح ادب قرآنی به روز شدیم و امیدوارم همگی عامل به قرآن باشیم
    با نظرات سازندتون در بهتر شدن طراحی ها راهنماییم کنید
    یا علی التماس دعا
    http://montazer-designed.mihanblog.com/
  • ثامن گرافیک
  • صحن حرم از نسیم پر بود
    از پرپر یا کریم پر بود

    خورشید دوباره بوسه می زد
    بر چهره مهربان گنبد

    گنبد پر از آفاتاب می شد
    آهسته غم من آب می شد

    رفتم طرف ضریح او باز
    تا پر شوم از هوای پرواز

    اطراف ضریح گریه ها بود
    دلهای شکسته و دعا بود

    دلها همه زیر بارش اشک
    مانند کبوتری رها بود

    عطر گل یاس در دل من
    عطر صلوات در فضا بود

    *"السلام علیک یا مولای یا ابالحسن علی بن موسی الرضا"*

    ................................................

    یا امیر المومنین ، لعن الله من ظلمک و غصب حقک
    یا امیر المومنین ، لعن الله من ظلمک و غصب حقک
    یا امیر المومنین ، لعن الله من ظلمک و غصب حقک

    ................................................

    سلام علیکم و رحمه الله
    طاعاتتون قبول
    با دوتا مطلب جدید به روزم
    به ما هم سری بزنید
    از نظرات ارزشمندتون استفاده می کنم
    التماس دعا
    http://samengraphik.mihanblog.com/
    ثامن گرافیک
    سلام
    دوست عزیز باز هم مثل همیشه گل کاشتید بسیار زیبا ست
    فقط باز هم کم کیفیت !!!!!!!!
    باطرحی با موضوعیت رسید ماه رمضان بروز شده ایم
    لطفا پس دیدن طرح نظرتان را بنویسد برایم مهم است
    تشکر
    یاحق
    سلام

    زیباست........

    ------------------------
    کوله بارت بر بند!
    شاید این چند سحر فرصت آخر باشد..که به مقصد برسیم!!
    بشناسیم خدا را و بفهمیم که یه عمر چه غافل بودیم .. میشود آسان رفت.
    میشود کاری کرد که رضا باشد او..
    ای سبک بال در این راه شگرف،در دعای سحرت، در مناجات خدایی شدنت،هرگز از یاد نبر ...
    من جا مانده بسی محتاجم......
    -------------------------------------------
    دعامون کن
    ----------------
    منتظر حضورتون هستم
    ---------------------------------
  • ثامن گرافیک
  • حرفتون کاملا درسته
    سپاس فراوان از نظر ارزشمندتون
    اما نکتش اینه که خیلی خیلی برای من سخته . باور کنید من هنوز خودم رو به عنوان طراح قبول ندارم . به نظرم من فوتوشاپیستم . ساعتها مثلا موضوعی رو انتخاب کردم ، فکر می کنم که چی کار کنم . چی؟ مجبور میشم به آرشیو رجوع کنم و ایده بگیرم
    البته نا گفته نماند که من فتوشاپ رو بصورت مسجدی و بدون آموزش و در اثر کار یاد گرفتم و احساس میکنم هنوز با حد نرمال خیلی فاصله دارم
    دوم اینکه من یه اعتقاد دارم و اینکه در کارهام اولویته که کاری که چاپ نشه کار نکنم لذا توی طرحهام محدودیتهایی هست مثل رنگ و سایز
    سوم درمورد ادعیه سعی کردم کار عرفی باشه که چاپ بشه . چون توی این مورد ملت به جنبه هنریش کاری ندارن
    مجددا تشکر از نظر ارزشمندتون . استادی کردید در حق ما . انشاءالله این قبیل نظراتتون مستدام و مستمر باد
    سپاس فراوان
    التماس دعا
    یا علی
    سلام
    عالی
    ایده خیلی خوبه
    لذت بردیم
    یا علی
  • شیعه گرافیک
  • سلام علیکم
    از طرحاتون ایده ها و خلاقیت ها لذت بردم...خدا قوت

    اگه ازم انتقاد کنید خوشحالم میشم
    سلام
    لینک شما با افتخار در سایت قرار گرفت. کار شما با ارزش هست انشالله ادامه بدید.
    اگه از سایت ما خوشتان آمد ما را هم لینک کنید.
    مدیر سایت مجموعه طرح های خون
    سلام
    در گلمیخ به یک موج دعوت شده اید در تحسین حجاب و روزه ی دختران در گرمای تابستان.
    موج از خوده و با همکاری نهضت پوسترهای عاشوراس. به حضور و کمک شما نیازه
    یا زهرا
    سلام
    با چند طرح جدید در مورد ماه مبارک رمضان به روز هستیم
    لطفا با نظرات سازنده ی خود ما را در ادامه مسیر کمک کنید
    تشکر
    یاحق
  • ثامن گرافیک
  • پهن شد سفره ی احسان، همه را بخشیدی
    باز با لطف فروان همه را بخشیدی
    ابر وقتی که ببارد همه جا می بارد ،
    رحمتت ریخت و یکسان همه را بخشیدی
    گفته بودند به ما سخت نمیگیری تو...
    همه دیدیم چه آسان همه را بخشیدی
    یک نفر توبه کند با همه خو میگیری
    یک نفر گشت پشیمان همه را بخشیدی
    این گنهکاری امروز مرا نیز ببخش
    تو که ایام قدیم ، آن همه را بخشیدی
    حیف از ماه تو که خرج گناهان بشود
    تو همان نیمه ی شعبان همه را بخشیدی
    داشت کارم گره میخورد ولی تا گفتم:
    " جان آقای خراسان " همه را بخشیدی
    بی سبب نیست شب جمعه شب رحمت شد
    مادری گفت "حسین جان " همه را بخشیدی
    .............................
    گر دیر حاجتم بدهی قهر می کنم *** ناز مرا کشیده ای هر بار یا مجیر
    می ترسم از قیامت و از دوری حسین *** برگ امان به من بده از آن یا مجیر
    دستِ خودم که نیست، لبم تشنه می شود *** باشم به یاد تشنگی یار یا مجیر

    سلام علیکم و رحمه الله
    ببخشید . دیر شده . دوستان 13 و 14 و 15 ماه مبارک دعای مجیر بسیار
    فضیلت داره . فراموش نکنن
    با دعای مجیر به روزم
  • محمد رازقی
  • ممنون از لطفتون
    خوشحالم که کارهاتونو میبینم
    سلام

    با سه طرح مذهبی سیاسی اجتماعی به روزم
  • خلوت نشین
  • سلام
    باجازه ازین تصویرتون در متنی مرتبط استفاده کردم

    التماس دعا داریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">